neděle 9. června 2013

Colours of the month aneb BARVY


Červen je u nás ve znamení medu - včelky už nějakou chvíli pilně létají a právě na začátku června mají už plástve plné tohoto tekutého bohatství. Tento rok jsme si pořídili nový medomet a tak je práce na točení medu ještě radostnější, a za ten týden, co máme med ve skleničkách už jsem minimálně půl kila spořádala... 





BARVY ČERVNA

K výběru barev na červen jsem se tedy inspirovala právě u zlaté barvy medu a  jeho výrobců, která stejně dobře připomíná barvy slunce a léta. 




Podle barevné paletky jsem vytvořila hnědo-zlaté retro přání, na kterém jsem si vyzkoušela super trik s obrázkem polaroidu (z papíru BasicGrey "Nifty", kolekce Hipster)



V místě, kde z polaroidu vypadávají fotky jsem prořízla otvor na visačku s nápisem "Něco si přej" (razítko najdete v našem červnovém Simple kitu). Na konec visačky jsem umístila zlatavou průchodku a do ní uvázala zlatou šňůrku od Garn und Mehr. 


Když za šňůrku zatáhnete, objeví se celý nápis, který je jinak schovaný pod tmavě hnědým pruhem. Ten je na podklad přilepen pomocí pěnových polštářků a umožňuje tak pod ním volný průchod visačce.


Přání jsem ozdobila zlatými flitry (z červnového Creative kitu)...



...korkovou samolepkou od Little Yellow Bicycle a vellumovou samolepkou šipky od Studio Calico.



A co vytvoříte podle palety vy? Pochlubte se!

 Vytvořte podle ní projekt a vystavte v naší galerii - každý měsíc budeme vybírat to nejlepší a prezentovat zde na blogu :)

2 komentáře:

Pin It button on image hover