pátek 21. června 2013

DIY ozdoby s glittry

Hledáte TO NĚCO extra, co změní Váš další layout v neobyčejné dílo? Zkuste glitry! Glittry jsou velkým trendem mezi scrappery a my se dnes podíváme na to, co všechno je s nimi možné ozdobit. Ale řeknu Vám rovnou že nikdo a nic před tím neunikne :) Při práci s glitry skončíte nazdobení i Vy!



BUDEME POTŘEBOVAT

lepidlo Glossy Accents nebo podobné médium


POSTUP

1. Jako první začneme tím nejjednodušším
stačí si vzít samolepku, která se Vám líbí tvarem ale nehodí designem..


2. Otočíte ji designem dolů a lepivou plochou nahoru. Zasypete glitrem...


3. Na vytáhnutí hromádky glitrů je dobré použít pinzetu. 
Samolepku poté překryjete lepidlem, aby Vám glitry neodpadávaly. 
To bude platit pro každou jejich aplikaci - ozdoba tak vydrží všechno :)


4. Necháte zaschnout a můžete použít na projekt.


5. Glitry fungují skvěle i na ozdobení brads a knoflíků.


6. Stačí opět natřít lepidlem...


7. A posypat glitry.




 8. Hotové ozdoby opět doporučuji přetřít lepidlem.



9. Glitry můžete míchat třeba i s embossovacím práškem.


10. Já jsem použila skoro stejný odstín embossovacího prášku jako glitrů, 
ale můžete samozřejmě vyzkoušet různé barevné kombinace.


11. Na visačku jsem natiskla nápis "love" z kolekce razítek od Scrapperin, 


12. Visačku jsem následně posypala směsí prášku a glitrů a zapekla embossovací pistolí. 
Zapečený prášek pak drží glitry a není potřeba žádného dalšího lepidla.


13. Hotovou visačku jsem pak použila na dárek k narozeninám.


14.  Můj neoblíbenější způsob použití glitrů je ozdobení pěnové abecedy. 
Na stránkách to teď používám hodně často, třeba jako u květnové  challenge Love for food.

(pozn. A to mi připomíná, že se blíží konec červnové výzvy 
- už jste přemluvily své muže? :))


15. Na pěnová písmenka stačí opět nanést lepidlo a posypat glitry. 


16. Výsledkem je o třpytku výraznější nápis na Vaší stránce...


17. Jako poslední si vytvoříme kytku z hedvábného papíru. Je to klasická motaná kytka, tedy stačí si vystřihnout kruh a ten pak rozstřihnout na jednu velkou spirálu a tu namotat a zalepit. Však to znáte :)


18. Okraje okvětních lístků potřeme lepidlem.


19.  Na podložku si vysypeme trochu glitrů a kytku v nich "namočíme" tak, 
aby glitry ulpěly na okrajích. 


20. Necháme zaschnout a máme hotovo.


Po vytvoření této květinky jsem se odhodlala k výrobě přáníčka. Použila jsem opět razítko Scrapperin, fialovou šňůrku od Garn und Mehr a ve fialovém spreji namočenou bílou niť a nabarvené bílé perličky od Queen and Co.


A co s glitry rozzáříte Vy? Pošlete nám své výtvory!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover