pátek 2. srpna 2013

DIY nápis z provázku

Dnes mám pro Vás jednoduchoučký návod, jak snadno a rychle vytvořit báječný nadpis pro Vaše přáníčko či scrapbookovu stránku. Vyšívaný nápis dodá Vašemu projektu krásnou strukturu a další dimenzi - a rozhodně se toho nebojte, u nás například přišívá knoflíky pan Norman :)

VYŠÍVANÝ NÁPIS


BUDEME POTŘEBOVAT

jehlu
větší jehlu nebo nějaké jiné děrovátko
šňůrku / naše je od Garn und Mehr
tiskárnu


1. V textovém editoru si připravíme nápis, který chceme použít na projekt. 
Pokud nemáte dostatek krásných fontů, můžete se je zdarma stáhnout na www.dafont.com. Já jsem použila font "Matilde". Nápis vytisknete v požadované velikosti na kancelářský papír a přiložíme na podklad, na které chceme vyšívat.

 

Na pomoc si nyní vezmeme větší jehlu nebo jiné děrovátko. 


Do nápisu začneme vytláčet dírky - ne moc blízko u sebe, to pak hrozí, že se Vám papír při šití protrhne. Je dobré na podklad pro šití zvolit čtvrtku vyšší gramáže.


Jakmile máme naděrovaný celý nápis, navlékneme si provázek na jehlu. 
Zespoda provlečete jehlu s provázkem a jeho konec vespod přilepíme. 


Pak už začneme vyšívat - tak, abychom měli stehy v řadě za sebou a neměli mezery mezi dírkami.


 

A když máme hotovo, použijeme na projekt :)
Já jsem udělala přání s papírovou rozetkou, perličkami Goosebumps od Queen and Co. a s krásným pryskyřicovým slonem od Webster´s pages


Stejnou technikou jsem vyšila i nadpis pro ukázkovou stránku na srpnovou challenge. 


A co vy? Jak jste na tom s jehlou a nití? :)

2 komentáře:

  1. jehlu a nit používám zatím pouze k sešívání háčkovných hraček. Ovšem brzy vyzkouším i toto. Je to krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo, Věru tak na to já bych si netroufla :)) Díky za komentář!

      Vymazat

Pin It button on image hover