úterý 17. září 2013

Guest designer / Amélie Mordret

Opět Vám přinášíme další díl našeho blogového seriálu "Guest designers 2013" a dnes si posvítíme na trochu té francouzské scrapbookové krve - máme tu čest Vám přestavit Amélii Mordret.  Seznamte se :)

AMÉLIE MORDRET


Jmenuji se Amélie Mordret. Je mi 36 let, jsem vdaná a mám dva syny. Staršímu je 8 let a mladšímu 2 roky. Bydlím ve Francii poblíž městečka Le Mans. Scrapuji od té doby, co se mi narodilo první dítě. Chtěla jsem mu udělat miminkovské album a od té doby nemůžu přestat! Jsem totální závislák. Vždycky jsem měla ráda ruční práce, kreslení, malování.. Scrapbooking mi umožňuje přidat k této umělecké stránce ještě více výrazu. Když pracuji na projektu, je všechno ostatní zapomenuto. Soustředím se na fotografii a všechno ostatní už vykouzlí samo. Miluju tvoření, hraju si se svými papíry a zkouším nové techniky. Nemám asi žádný konkrétní styl, záleží to na dané chvíli a mé náladě.
V současnosti jsem v Design teamu Les papiers de Pandore, Pebbles, Citrus Twist Kits a Lemon Owl. Od srpna jsem se taky připojila k design teamu “Entre Artistes.

My name is Amélie MORDRET. I’m 36 years old. I’m married and have two boys. The eldest is 8 years old and the second is 2 years. I live in France near the town of Le Mans. I made scrap since the birth of my first child. I was willing to make him a birth’s album and since I have never stopped! I’m totally scrap addict I always loved manual leisure, drawing, painting … Scrapbooking allows me to give expression to this artistic side. When I am on a project, I forget everything! I focus on my picture and everything comes magically! I love to create and play with my papers and to try new techniques. I haven’t a particular style; my style depends on my mood of the moment.  I’m currently DT for a French brand of paper “Les papiers de Pandore”, for Pebbles (until September 1st), Citrus Twist Kits and for Lemon Owl.
Since early August, I have integrated “Entre Artistes” e-shop DT.


PROJEKTY PRO PAPERO AMO





OTÁZKY PRO AMÉLII

1. KDE NACHÁZÍŠ INSPIRACI K TVOŘENÍ? 
Je to všechno kolem mě. Může to být plakát, barevná kombinace, grafický design... Hodně inspirace nacházím taky na Pinterestu a v některých galeriích - jako třeba u TwoPeas nebo Studio Calico. Scrappeři jsou tak inspirujcí!

Where do you find inspiration? 
All the things around me are likely to inspire me. It can be a poster, a color combination, a graphic design, salvage ... I also find my inspiration on Pinterest and some galleries like TwoPeas or Studio Calico. Scrappers are so inspiring!

2. JAK VYPADÁ TVŮJ KREATIVNÍ PROCES?
Nemá to žádný specifický průběh. Většinou začínám s fotkou. Pak si k ní vyberu papíry a ozdoby. Vlastně si sestavím takový malý kit a pak už to jde samo. Vždycky končím layout razítkováním.

How does your creative process look like?
I don’t have a specific process. I often begin with my picture.  Then, I choose coordinate papers and embellishments. In fact, I made a small kit and after everything come magically. I always end my layout with my stamps.

3. VE KTEROU DENNÍ DOBU SE TI NEJLÉPE PRACUJE?
Právě teď pracuji u pojišťovací společnosti. Takže je můj čas na scrapování velice limitovaný. Hlavně scrapuji ve středu, když si můj malý dává šlofíka (pracuji na půl úvazku) a taky o víkendech. Nerada scrapuji večer, protože jsem většinou unavená z práce a mám radši na tvoření denní světlo. Ale někdy prostě nemám na výběr!

What hour of the day is the best for creating?
In the current life, I’m working in an insurance company. So my scrap time is very limited. In general, I scrap during my youngest nap on Wednesday (I’m part timer) and week end. I don’t like to scrap during evenings because I’m often tired by my working day and I prefer “natural” light for creating. But sometimes, I haven’t choice!

4. MÁŠ NĚJAKOU OBLÍBENOU TECHNIKU?
Mám ráda vrstvení, hlavně papírů a taky ozdob. Líbí se mi, když mám na stránce hodně věcí, spoustu malých detailů!

What is your favourite technique?
I like layering, layering papers and embellishments. I love to have lot of things to watch on my layout, lot of little details!

5. MÁŠ NĚJAKÝ TIP NA USPOŘÁDÁNÍ SCRAPBOOKOVÝCH POMŮCEK A PRACOVNY? 
Vzhledem ke stavu mojí pracovny spíš tipy přijímám! Ale mám jeden...mezi jednotlivými projekty si uklízím - nerada pracuji v nepořádku.

Do you have any tips on how to store the craft supplies, and tips about creative spaces in general?
Concerning the organization of my scraproom, I am rather taker tips! However, I have one tip ... is between each of my project, my office is to be stored. I don’t like working in the messy.

6. TOP 3 PRODUKTY, KTERÉ POUŽÍVÁŠ NEJVÍCE?
Na všech mých výtvorech můžete vidět šití a kapky inkoustu. Takže můj šicí stroj a moje inkousty jsou pro mě naprosto nenahraditelné. Nedávno jsem taky objevila radost z razítkování.

Top 3 Products you use the most and why?
On each of my creations, you can see sewing, ink stain. So my sewing machine and my inks are essential. Recently, I have rediscovered the pleasure to use my stamps.

U AMÉLIE V PRACOVNĚ




Na další krásné tvoření od Amélie se můžete podívat na http://scrap-by-choup72.blogspot.fr/
If you want to visit me, here is my blog: http://scrap-by-choup72.blogspot.fr/


1 komentář:

  1. Děkuji za možnost nakouknout. Vrstvení se mi moc líbí, ale zatím mi to moc nejde. :-(

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover