čtvrtek 31. října 2013

Challenge s podmínkami

CHALLENGE 



ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání nebo jiný papírový projekt:
  • Podmínky: 3 čtverce, 3 kulaté ozdoby, oranžová barva, Vaše nejnovější razítko 
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do 27. listopadu na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 28.11. a hlasovat budeme do 29.11.2013

VÝHRA
 Malý poklad - 308 blýskavých kamínků
neboli balíček samolepících ozdob na Vaše vánoční tvoření


UKÁZKOVÝ PROJEKT - Anna Norman

Původně jsem chtěla udělat ukázkovou stránku - přece jako vždycky :) Ale pak se mi to nějak rozleželo a řekla jsem si, že si po dlouhé době zkusím přáníčko. No hlavně jsem měla v oku rozkošné čtverečky papírů, které byly na obalu od Collection kitu papírů od Amy Tangerine (aneb nikdy nic nevyhodím!).


Čtverečky jsem tím pádem měla z krku, byla na nich dokonce i oranžová barva :) No a pak jsem si křídovou razítkovací barvou od Prima Marketing (zase brzy naskladníme) natiskla mé oblíbené nové razítko od Studio Calico s multi jazyčným DĚKUJI. Použila jsem i šablonu a oranžový sprej a podmínku 3 kulatých ozdob jsem splnila pomocí enamelových teček.

Doufám že se Vám podle zadání bude tvořit stejně dobře jako mě, 
těšíme se na Vaše projekty!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover