čtvrtek 10. října 2013

Creative kit - projekty

Do první části projektů z říjnového CREATIVE KITU jsem nestihla vyrobit ani ň. Ale včera jsem se k balíčku konečně dostala a vytvořila jsem si alespoň tu první :)

Moc a moc jsem chtěla použít čtvrtku "Foxy" s trojúhelníčky, a tak šel na podkladovou bílou čtvrtku jako první :) Černobílou fotku, na které jsme s kamarádkami na slavném burčákovém pochodu jsem přenášela na plátno. Moc krásně mi to nakonec nevyšlo, na fotce se mi udělalo pár dírek, ale říkala jsem si když vintage, tak pořádně! 

ANNA NORMAN

Fotku jsem navrstvila na dva kousky čtvrtky Dandy z kitu - 
 a přidala jsem trochu hedvábného papíru a kousek sešitového listu.


 Všechno jsem to spolu spojila motýlkovými svorkami 
- a nebylo potřeba žádné lepení! 


 Pod fotku jsme vylepila nápis z kitových písmenek - Mutěnice 2012. 
Háček samozřejmě doplněn fixou :)


 Vybrala jsem si kartičku v mátové barvě, a zdálo se mi, že by to pod ni ještě něco chtělo. 
A tak jsem kousek zbylé čtvrtky polepila jednou z washi pásek,
 překryla vellumem a nalepila do rohu fotografie. 


Podkladovou čtvrtku jsem postříkala sprejem od Studio Calico - stačilo vytáhnout hadičku z lahvičky a párkrát do ní klepnout. Nedalo mi to, a přidala jsem i pár enamelových teček :)


 Z mé oblíbené "zvířecí" čtvrtky jsem vystříhala ptáčky a sovu ,
a na podklad přilepila - většinou za použití pěnových polštářků pro 3D efekt. 


 Horní okraj jsem ozdobila pruhem čtvrtky Lovely a pod ni jsem přilepila kousek krajky.


 A co vy - už máte svůj kit doma? A co z něj vytvoříte? Těšíme se na Vaše díla :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover