neděle 20. října 2013

Inspirace k challenge - LEA

Ještě celých 8 dní máte na to, abyste nám poslali své výtvory do geometrické říjnové CHALLENGE. Na Vaše projekty čekáme přesně do 28. října a dnes Vás kreativně nakopne LEA a její geometrická paráda :)

Každé zadání challenge na blogu Papero amo mě baví! Moc se mi líbí, že každé téma je svým způsobem jiné a velice originální! Moc ráda se vždycky pustím do ukázkové stránky, takže ani geometrické téma jsem nemohla vynechat. To je přeci něco pro mě :)


Podkladovou čtvrtku jsem zvolila bílou hladkou. Geometrické téma jsem na 100 % zvládla použitím šablony od Heidi Swapp. Zrovna mi ji Anička přivezla, tak jsem ji rovnou mohla vyzkoušet. Aby se mi při tupování nehýbala, přilepila jsem si ji k podkladové čtvrtce washi páskou


K tupování jsem použila houbičkové aplikátory a Distress inkoust, odstín Vintage Photo. Každý šestiúhelník jsem zvýraznila, samozřejmě podle pravítka :D, černou tenkou fixou. Tím byla geometrie jasně viditelná.

 

Fotku jsem podlepila kraftovou čtvrtkou a pod ni jsem umístila 2 čtvrtky z podzimní sady Lawn Fawn. No a tady jsem se na chvíli zasekla :) Seděla jsem nad stránkou a nevěděla jak dál… Tak jsem si řekla, že musím někam umístit nadpis a pak se uvidí. A taky že se vidělo! Najednou jsem byla zase odseklá a mohla jsem pokračovat. 

Do pravého horního rohu jsem přilepila trojúhelníčky, které mi zbyly ze čtvrtek přilepených pod fotkou, a doplnila jsem je dřevěnou hvězdičkou. Dále jsem na stránku rozmístila flitry ze stejné kolekce Lawn Fawn , které byly podmínkou. I lísteček v rohu fotky je z této sady flitrů.


Do levé části jsem umístila šestiúhelníkovou svorku ze sady Anne-Marie od Prima marketing.  Pravý dolní roh mi přišel takový prázdný, tak jsem použila razítko ze srpnového creative kitu. Datum jsem natiskla datumovým razítkem z kancelářských potřeb. 
Na závěr jsem použila dřevěné výseky šipek a foťáček.


2 komentáře:

  1. Leo, moc se mi líbí, jak jsi použila na stránce barvy z fotky. Je to krásně sladěné.

    OdpovědětVymazat
  2. Mileno, moc Ti děkuji! Ta sada mi s fotkou krásně ladila! Ani jsem nemusela dlouho vybírat :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover