pátek 13. prosince 2013

DIY balení na Vánoce

Dnešní páteční návod nebude ani tak úplně návodem, ale spíše inspirací pro ty, kteří chtějí mít originální nejen dárky, ale i jejich balení :) Zkusila jsem pro Vás čtyři různé nápady, ačkoliv ještě nemám co balit - a na opravdovou akci tak dojde nejspíš až den před Štědrým dnem :)

INSPIRACE K BALENÍ DÁRKŮ


BUDEME POTŘEBOVAT:
balící papír - hnědý nebo bílý
krajku nebo látku
jmelí a jinou zeleň



 1. Kytku si vyrobíme z hedvábného papíru - já jsem použila dvanáct archů velikosti cca 15 x 20 cm. Ty jsem dala na sebe, poskládala z nich harmoniku, zašpičatila jsem konce, zavázala uprostřed a pak už jenom čechrala vrstvy směrem ke středu. Obrazový návod najdete třeba ZDE.

Pod kytku jsem ještě použila měděné provázky od Garn und Mehr.



2.  Přes zabalený dárek stačí nalepit krajku, přes ni natáhnout provázky, a pod provázky zastrčit kousíček jmelí. Pod krajku můžete ještě vsunout papírovou rozetku pro větší parádu. 



3. Ze zeleně v zahrádce jsem si udělala malý věneček - větvičky jsem spojila malým kancelářským koněm. Věneček jsem pak na dárek uvázala pomocí provázku.


4. A na balení dárků se samozřejmě skvěle hodí naše oblíbené washi pásky.
Originální balíček vytvoříte raz-dva, a kombinací lepení je nespočet. 




A jak balíte dárky Vy? Pochlubte se v naší Pinterestové galerii!

1 komentář:

  1. Podle druhého bodu jsem v prosinci zabalila narozeninový dárek a balení mělo veliký úspěch. Díky Aničko.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover