čtvrtek 12. prosince 2013

Sketch of the month - 12/13

MILUJEME sketche od OLINKY - dělá je totiž na rozdíl od nás pěkně ručně a to je už sama o sobě krása :) Zkuste si podle prosincového sketche udělat stránku a pochlubte se s ní v naší Pinterestové galerii! 

PROSINCOVÝ SKETCH



STRÁNKA PODLE SKETCHE


Uf…poslední stránka alba…nevím jak to máte vy, ale pro mne to byla několikaměsíční můra. Protože ale konečně dojde k předání, nedalo se nic dělat, musela jsem se do stránky pustit. Navazuje na protilehlou s přípravami a oblékáním ženicha a nevěsty. Byla jsem požádána, abych vytvořila svatební šperky, takže i ty musí být v albu zdokumentovány.


Vytvořila jsem si sketch stránky na dvě fotografie a předkládám ho i vám. Moc mě zajímá, jak byste stránku ztvárnili.   

1 komentář:

Pin It button on image hover