pondělí 6. ledna 2014

Challenge 1/2014

CHALLENGE 

Máte do nového roku nějaká předsevzetí, cíle a plány? Jestli ne, máte na to stále čas :)
Zkuste si sepsat, jaký by mohl být rok 2014 podle Vašich představ a aby to byla trochu větší zábava - zapracujte je do nějakého scrap projektu! Stránka, kartička do Projectu life či deníček - všude tam je místo na Vaše přání, sny a touhy!



ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání nebo jiný papírový projekt:
  • Téma: Do nového roku...
  • Podmínka: ručně psaný text
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do 27. ledna na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 28.1. a vítěze vyhlásíme 30.1. 2014

VÝHRA

... pro všechny, kteří chtějí mít v novém roce větší pořádek v pracovně :)

2x lahvička na ozdoby Doodlebug
2x lahvička na stužky Doodlebug
3x zip složka na papíry a čtvrtky Bag of Bags




UKÁZKOVÝ PROJEKT - Anna Norman

Jak už napovídá název mé stránky - DREAM BIG (neboli měj velké sny), potřebovala jsem na své plány velký formát :) Stránku jsem vytvořila s krásnými papíry od Crate paper z kolekce Close knit. Čtvrtku jsem pak překryla vellumovým pruhem, na který jsem napsala co všechno hodlám v novém roce zlepšit či začít.


Na velké nadpisy jsem použila glitrová písmenka od American Crafts. 


Samolepící placka od Studio Calico posloužila jako perfektní ozdoba.


 A mezi jednotlivé věty jsem přilepila pár flitrů :)


Těšíme se na Vaše projekty!

2 komentáře:

Pin It button on image hover