úterý 7. ledna 2014

Creative kit - projekty

Co jsme zatím vyrobili z krásně jemného lednového CREATIVE KITU
Jako vždy jsme ze stejných materiálů vytvořili několik naprosto jiných projektů,
no není to krása? :)

LUCIA BARABAS




ANNA NORMAN




LEA




OLGA HELGE




LUCIA BARABAS




PAVLÍNA

 



5 komentářů:

  1. No to je nádhera, holky :-) A ty fotečky v těch trojúhelníčkách od Pavlínky mně teda dostaly :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, to je z nouze ctnost. Já jenom neměla vůbec žádné vytištěné fotky, tak jsem rozstříhala naše letošní péefko :) Ty dírované papíry jsou opravdu úžasné, těšte se!

      Vymazat
  2. No perfektní! Už se těším jak malá, na trojúhelníčky nejvíc, napadlo mě něco podobného s těma fotkama.
    A ta stránka co udělala Lea je prostě dokonalá. Valstně všechny jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. Silvi, moc děkuji! Ty trojúhelníky přímo vybízejí k tomu, pod ně něco vložit, ale mě se bohužel nic nehodilo... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to všechno mile jemné, něžné...usmívám se. :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover