čtvrtek 9. ledna 2014

Inspired by...

LEA má pro nás dnes první článek z nové kategorie, kterou jsme nazvali INSPIRED BY...Každý měsíc v ní najdete článek od jednoho člena našeho design teamu, ve kterém nám ukáže, co jej právě teď nejvíc inspiruje. Může to být oblíbená scraperka a její projekty, obrázky v barvách, které nás oslovily či nové produkty a materiály. Máme se na co těšit :)

INSPIRED BY... JOHANNE

Dnes vám poprvé přinášíme novou rubriku, která se jmenuje Inspired by… 
Jsem ráda, že vám ji můžu představit zrovna já :-). 

V poslední době mě hodně inspirovaly stránky kanadské scraperky Johanne. Pokud si prohlédnete její blog, tak určitě narazíte na stránky, které mi sloužily jako předloha při tvorbě některých mých stránek. I tento foto efekt jsem “okoukala” právě na blogu Johanne.



Moc se mi líbí, jak Johanne na stránce používá téměř vše… různé zbytky čtvrtek, šití, šablony, spreje, washi pásky, nitě. Dokonce na některých stránkách použila i filc nebo kousky látky přišité právě na filcu! Prostě jedním slovem krása!



Vybrala jsem několik stránek, třeba budou inspirací i pro vás :-)


Velice zajímavá jsou i přáníčka, která Johanne vyrábí. 
Je v nich naprosto zřejmý její nezaměnitelný styl. 


A co tento měsíc inspiruje Vás? :)

3 komentáře:

Pin It button on image hover