čtvrtek 23. ledna 2014

Sketch of the month - 1/14

Dnešním příspěvkem se nám poprvé představuje jedna z nových členek design teamu - SILVIE. Doufám, že ji náležitě přivítáte :) Projekty podle sketche pak můžete ukázat v naší Pinterestové galerii!


LEDNOVÝ SKETCH


STRÁNKA PODLE SKETCHE



Tuhle stránku jsem měla v hlavě od té chvíle, kdy jsem si přečetla, co Vám Anička vymyslela tento měsíc za zajímavou výzvu. Hned jsem taky zatoužila, udělat si layout, kde bych vměstnala svoje letošní předsevzetí a protože jich nebylo málo, vymyslela jsem tuhle čtvercovou kompozici.

A když jsem se pak dozvěděla, že mým prvním článkem na blogu bude zrovna měsíční sketch (na který jsem se ze všech článků těšila snad nejvíc) hned jsem věděla, že tohle by mohlo být zajímavé i pro vás.

Určitě se Vám pravidelná kompozice bude hodit na nějaké téma, které obsahuje seznam více věcí, protože si na každou část můžete vyčlenit  jeden čtverec. Co takhle stránka vašich nejlepších přítelkyň? Nebo nejoblíbenější jídla ve vaší rodině? Nebo ta nejhezčí místa, která jste navštívili? A nebo použijte sketch na stránku o svých předsevzetích a snech a rychle se ještě přihlaste do lednové CHALLENGE.


(Chtěla jsem vám popsat použitý materiál a vyhledat na něj odkazy, ale půlku jsem si vyrobila sama a druhou půlku jste z Paperoamo už vykoupili, protože by fakt super!)  

4 komentáře:

Pin It button on image hover