úterý 25. března 2014

Technika by...Lea

LEA nám v dnešní TECHNICE MĚSÍCE ukáže, jak můžete ještě využít svůj vodní štětec :) Jestli si to vyzkoušíte, vložte nám svoje výtvory do Pinterestové galerie!

VODNÍ ŠTĚTEC V AKCI



Březnová technika je velice jednoduchá, ale můžete si s ní krásně vyhrát. 


Budeme potřebovat: 


vodní štětec (najde v lednovém Creative kitu)
plastové šablony 
Distress inkousty 
bílou čtvrtku 
(můžete použít speciální akvarelovou, která byla také součástí lednového creative kitu, já jsem použila strukturovanou z opačné, hladké, strany)


Tuto techniku můžete použít jak na výrobu přání, tak na výrobu stránky. Já jsem se rozhodla po dlouhé době vyrobit přáníčka, abych využila sadu originálních silikonových razítek Papero amo :-). 

Na připravenou čtvrtku si přilepte pomocí washi pásky plastovou šablonu, aby se vám pak při práce nepohnula. 


Na akrylový bloček si otiskněte Distress inkoust. Vodním štetcem naberte přiměřené množství barvy a naneste přes šablonu na čtvrtku.


Sytost barvy můžete regulovat množstvím vody ve štětci. Pokud budete mít vody ve štětci méně, bude barva sytější a naopak. 



Pokud tuto techniku použijete na stránku, můžete různě kombinovat šablony a odstíny inkoustů, záleží jen na vás a vaší kreativitě :-).


7 komentářů:

  1. Jednoduchá a efektní technika. Snad budu mít šanci jí vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten štětec je prostě boží! Já s ním furt něco dělám, zrovna nedávno jsem použila stejnou techniku, akorát jsem si vyřezala nápis do tvrdého kartonu a pak použila akvarelové pastelky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych někde vidět, jak se vám to povedlo? Koupila jsem si také akvarelky a hledám inspiraci ;-) děkuji moc :-)

      Vymazat
  3. Leo, elegantní technika, přáníčka jsou krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny a zreteľný postup :) Ja som rozmýšľala, ako to funguje a konečne viem ;) I keď s farbami takmer vôbec nepracujem, možno začnem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji! Je to fakt jednoduché ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky já nestíhám ty vaše skvělé nápady zkoušet!! :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover