čtvrtek 26. června 2014

Challenge 6/2014 - hlasování

Červnovou challenge si pro nás připravila SILVIE, a že si to krásně vymyslela! Jsme moc rádi, že se v tomto rušném období, které vždycky přichází s konce školního roku našly 3 odvážné, které se do toho pustily. Pojďte je odměnit svými hlasy! :)



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do sobotní půlnoci a v neděli 29.6. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

DENISA

HANA

PETRA

15 komentářů:

  1. hlasujem za Denisu, je to vau skvelý LO!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí krásné kresby od Petry a také ten nápad s duhou! Takže hlasuji pro PETRU!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuji pro Denisu, moooc pěkné. Marcidag

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Denisu, nádherná stránka!

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny stránky jsou krásné. Pro mě je favoritkou Denisa - dávám tedy hlas její stránce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasuju pro Hanku, líbí se mi, že do rodiny (stejně jako já) začleňuje němé tváře ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Denisa .... libi se mi ta kresba a layout!!
    Jana Bennett

    OdpovědětVymazat
  8. No holky krááása, jsem ráda, že jste se s tím tak krásně popraly. Byla jsem na to zvědavá.
    Máte to všechny perfektní a nápadité, takže se musím zdržet hlasování, bych totiž vůbec nevěděla, komu ten hlas dát.

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektné projekty!! ;) Hlasujem pre Denisku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Můj obdiv patří všem 3 odvážným. Zadání byl pěkný oříšek! Moje dcerka je ještě příliš maličká na to, aby něco namalovala a moje pokusy byly natolik zoufalé, že jsem to vzdala. Proto můj hlas jednoznačně patří PETŘE - za to, jak skvěle zvládla obrázek rodiny. A navíc ta krásná duha! Jitka Klimíčková

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover