neděle 21. prosince 2014

PROJECT LIFE DAY

DIY PROJECT LIFE OZDOBY 
Lea

Zajisté jste si už všimly, že jsem ulítlá na výrobu různých doplňků pro project life :-). Takže dnes si zase něco takového vyrobíme :-). Spotřebujeme nějaké ty zbytky čtvrtek a trošičku si pohrajeme, ale nebojte se… bude to rychlovka.


Budeme potřebovat:
zbytky čtvrtek - barevných, ale i jednobarevných
raznice nebo big shot a vyřezávací šablony
případně šablony a nějaký ten sprej, ale to není nutné



Jako první si přes plastovou šablonu posprejujte kousek bílé čtvrtky.


Z této čtvrtky si vysekněte nebo vyřežte vámi vybraný tvar, já jsem použila kolečko hladké a zubaté :-)



Tady prosím omluvte absenci fotek, nějak jsem zapomněla fotit…, ale fotky hotových ozdob mluví za vše :-). Jednoduše si na připravený základ různě navrstvěte ozdoby dle vaší fantazie tak, aby spolu vše hezky ladilo :-)




Já jsem takové ozdoby opět použila na kartičku do naší výměny a budoucí majitelka bude mít i jednu ozdobičku navíc :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover