pátek 6. března 2015

DIY distress stínovaný efekt

STÍNOVANÝ EFEKT
Lea

V posledním lednovém pátečním DIY jsem vám ukázala práci s Distress inkousty a šablonami. Dnes tuto techniku pozvedneme na trochu jinou úroveň :-). Tato technika je jednoduchá na provedení, ale náročnější časově.

Budeme potřebovat:
dva Distress inkousty - ve stejné barvě a k sobě ladící


Stejně jako v prvním postupu si na čtvrtku přiložte šablonu do míst, kde chcete mít motiv a přilepte k sobě washi páskou. Pokud budete vytvářet podklad pro scrapbookovou stránku tak, jako já, nemusíte mít nutně šablonu o rozměru 12x12”. Můžete použít i šablonu menší a postupně si ji přesunovat.


Přes šablonu naneste aplikátorem světlejší odstín Distress inkoustu. 


Pokud chcete na šabloně použít jen některá místa a bojíte se, že si obarvíte i to, co nechcete, můžete si nechtěná volná místa polepit washi páskou. Mně chvíli trvalo, než jsem si to uvědomila, tak mám inkoust i tam, kde jsem jej mít nechtěla… :-).


Jakmile budete mít hotovo, tak si šablonu odlepte od čtvrtky a posuňte ji mírně doprava (cca o 2 mm) a opět přilepte washi páskou a celý postup opakujte s tmavším odstínem Distress inkoustu.



Po odlepení šablony vidíte, že vám vznikl krásný stínový efekt. 


Pro zvýraznění můžete motiv obkreslit černým fixem nebo gelovým perem.


Podklad máme hotový. A jak jsem s ním naložila dál? 
Na to si počkejte do příštího úterý :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover