pátek 27. března 2015

DIY mini obálka

MINI OBÁLKA
Daniela Dekanová

Ahojte! Pripravila som si pre vás návod na mini obálku, ktorá sa dá využiť na mnoho spôsobov. Ja ju používam hlavne na pohľadnice:


Obálku som si nakreslila na scrapbookový papier a vystrihla
na obrázku je šablóna aj s mierami v cm:


Vrchnú a spodnú časť som potom zostrihla nožnicami 
do šikma približne o pol centimetra z každej strany:


Jednotlivé strany som prehla smerom do vnútra:


Na spodnú časť som po okrajoch nalepila obojstrannú lepiacu pásku:


Túto časť som ohla a prilepila o boky obálky:


A napokon som ohla vrchnú časť. Mini obálka je hotová:


Túto mini obálku som napokon nechala otvorenú a použila som ju na dekoráciu pohľadnice. Kartičky v jej vnútri sú len vsunuté, takže sa dajú vyberať:


Obálka je zaujímavá ak sa spraví z pergamenového papiera a do vnútra sa dajú rôzne drobnosti. Pri tejto pohľadnici som dala do vnútra kartičku s textom, flitre a drobné vyseknuté motýliky. Je prelepená washi páskou, takže sa dá jednoducho otvoriť a veci vo vnútri vybrať von:


Prajem krásny deň,
Daniela

1 komentář:

  1. libi se mi obalka na pohlednici a v ni vsunute prani, to je super napad!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover