úterý 14. dubna 2015

CARDMAKING day

AKVARELOVÉ BARVY
Lea

V dnešním článku pro rubriku cardmaking day plynule navážu na svůj nedělní článek z rubriky Project life day :-). Obě přáníčka jsem si totiž vytvořila pomocí akvarelových barviček Luminarte.



Na akvarelovou čtvrtku (já mám z papírnictví) jsem si nejdříve přes šablonu špachtlí nanesla modelovací pastu  a přešušila horkovzdušnou pistolí. Na pracovní podložku jsem si barvičku nanesla pomocí štětce s vodou a čtvrtku jsem několikrát obtiskla, vše jsem přesušila pistolí.


Čtrvtky jsem pocákala černou tuší, okraje jsem obarvila černým Distress inkoustem. Na černou čtvrtku jsem si bíle naembossovala novinková razítka Papero amo BLAHOPŘEJEME  a JSI MOJE HVĚZDA a přilepila pomocí 3D oboustranné lepicí pásky. 


Přáníčka můžete ještě dozdobit enamelkami, flitry…no prostě čímkoliv, co se vám bude líbit.

2 komentáře:

Pin It button on image hover