pátek 10. dubna 2015

DIY Chipboard s mozaikou

CHIPBOARD S MOZAIKOU
Olga

Velikonoční svátky jsou za námi, kupu vajec jste už určitě snědli a skořápky vyhodili. Ale znáte to, dobrá hospodyňka i …já skořápky schraňuji, nejenom slepičkám, ale i na tvoření. Mozaikou ze skořápek jsem několikrát zdobila vyfouklá vejce. Tentokrát jsem mozaiku použila na chipboard a ukážu vám, jak je to jednoduché.


Pomůcky

Raznice tvarů
Vaječné skořápky
Inkousty Adirondack, Alkohol Blending Solution nebo líh, 
houbičkový aplikátor
Čtvrtky
bílé lepidlo 


Raznicí tvarů si vysekněte ze čtvrtky 6 až 8 kusů. Vaječné skořápky si rozmačkejte na různě velké kousky. Potřete si výsek lepidlem a usazujte dílky s malými rozestupy vedle sebe.


Mezi tím, než vše zaschne, poslepujte si ostatní výseky, kolik jich dáte na sebe, je jen na vás…určující bude výška výsledného chipboardu. Já jsem dala celkem 6 vrstev (5 + 1 zdobenou). 

Vrátíme se ke skořápkovému výseku, pokud je lepidlo suché, začneme s barvením pomocí inkoustů Adirondack. Inkoust můžete nanášet aplikátorem nebo ho kapat přímo z lahvičky.



Nakapejte Blending nebo líh a uvidíte, jak barva krásně mizí ze skořápek.
 Podle potřeby znovu přidejte inkoust či Blending.


Protože mne zaujal i vzor z rubové strany, vyfotila jsem také…
úlomky jsou krásnou maskou pro barvení.


Zbývá nalepit ozdobenou vrstvu na ty další výseky a můžete použít…
já ozdobila titulní stránku minialba.


Zkusíte si také vytvořit nějaký chipboard? Pochlubte se v naší galerii…

3 komentáře:

Pin It button on image hover