pondělí 8. června 2015

Co je nového u...

CO JE NOVÉHO
Jana

Když jsme zjistila, že mám tento měsíc dát dohromady článek o tom, co je u mě/u nás nového, zalekla jsem se, o čemže to vlastně budu psát. Ale po kratším zamyšlení jsem si uvědomila, že vlastně i něco nového je a že se pořád něco nového děje. To je jako když se člověka zeptáte, jak se má … Anglosas bez rozmýšlení odpoví Good!, Amík Great! a v českém prostředí se spíš dočkáte odpovědi typu Ale jde to.. nebo Nic moc. Když se ale zamyslíme, zjistíme, že se vlastně máme výborně – čistá voda z vodovodu (tedy pokud nebydlíte v pražských Dejvicích), nežijeme uprostřed války a máme toho nejlepšího koníčka na světě – náš milovaný papír. 

A co nového papírového najdete u nás? Začnu tím méně příjemným, a to zjištěním, že se mi rok 2015 do jednoho alba prostě nevleze … A překvapivě mě to vlastně ani netrápí. Zjistila jsem totiž, že víc než hotové stránky a vzpomínky mě baví právě tvořící proces.  Rozhodla jsem se, že nadále budu dělat stránky dle potřeby a na konci roku ty letní prázdninové dám do speciálního alba, kam budu přidávat dovolenkové zážitky, neboť v létě toho podnikáme nejvíc.


Momentálně jsem podlehla kouzlu třpytivých sprejů od Heidi Swapp. Když Heidi vloni uvedla na trh svoji Project Life řadu, moooc se mi líbil Colour Magic Value Kit, ale bez sprejů nemělo cenu si ho pořizovat. Také jsem si říkala, že nemusím mít všechno … ale čas dozrál a moje chuť vyzkoušet něco jiného (a mít všechno) mě přivedla nejen k Value kitu, ale také k pěti krásným odstínům.

 

Zatím zůstávají moje pokusy opravdu jen pokusy, ale už se těším, až si nasprejuji kartičky na míru. 


V současnosti zažívám neutuchající nadšení z alb – těch instagramových i těch různých rozměrů. Baví mě na nich jejich variabilita, velikost a to, že plastové kapsy mohu prokládat foliemi, vellum, nebo scrap papíry. Nedávno jsem dokončila instagramové album jako dárek...


… a chystám se na tvorbu vzpomínkového alba k velkému životnímu jubileu hlavy rodiny. V současnosti je vše ve stádiu příprav a shromažďování podkladů, ale už teď vím, že retro papíry z Creative kitu se k retro fotkám z dětství budou báječně hodit . 


Při svém posledním středečním nájezdu na Papero Amo mi nemohla uniknout báječná razítka od Heidi Swapp a rozšířila jsem si tak sbírku razítek vhodných pro moje pruhované štěstí … Do jednotlivých kolonek a okýnek jsou ideální! 


Ať už je u vás cokoliv papírového nového, užívejte si plnými doušky a nezapomeňte se nám s vašimi novými projekty pochlubit v naší Pinterestové galerii.

2 komentáře:

  1. Jani a že je to krásný pocit, když nejsi limitovaná albem a můžeš tvořit a zdobit jak chceš :-) Já se tak do března "nervovala", jestli to tam nacpu, pak jsem zjistila, že tedy opravdu nenacpu a smířila jsem se s 2 alby. A je to tak super pocit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ... je! a přestože jsem naturelem realista, stále doufám :)) ... ale ty báječné rámečky, dýhové ozdoby apod. si prostě vzít nedám :))

      Vymazat

Pin It button on image hover