úterý 8. září 2015

CARDMAKING day

KARTIČKOVÝ STOJÁNEK
Jana


Stejně jako v mém posledním cardmaking příspěvku budeme i dnes spotřebovávat zbytkové PL kartičky. Přiznejte se, že takových máte ve svých zásobách několik? A pokud nemáte kartičky, výborně poslouží i zbytkové papíry.  Báječný plastový stojánek jsem viděla na pinterestu, když jsem loni hledala inspiraci pro adventní kalendář. Ale na Vánoce je pro mě ještě brzy, a tak jsem vyrobila manželovi letní stojánek na pracovní stůl.



Co budeme potřebovat?

Rámeček TOLSBY (prodává IKEA za krásných 29,-, vzala jsem hned tři)
Zbytkové PL kartičky (konečně jsem upotřebila kartičky z loňského letního PL kitu) či papíry
Dva knihařské kroužky většího průměru
Průhlednou pevnou folii (acetátová folie)
Fotografie a ozdoby




Postup je velmi jednoduchý, že jsem ho ani nefotila. Tedy ani jsem to v tom tvořivém zápalu nestihla. Mezi dvě PL kartičky vlepíte v horní části proužek folie, aby přesně lícoval s kartičkou a asi centimetr vykukoval nad kartičkou. Tento centimetr pak bude sloužit jako závěsný mechanismus. Pro zavěšení jsem volila folii, neboť je odolnější než papír a navíc je průhledná a neruší. Nakonec ve fóliovém pásku udělejte kancelářskou děrovačkou dvě dírky a zavěste na knihařské kroužky.


Pokud máte kartičky poslepovány, můžete přidat fotky, zdobit, psát journaling.

 


Použijte vellum, chipboardové ozdoby, dřevěné výseky – to vše se vám na kartičky krásně vejde a stojánek to v pohodě unese. 



Anebo můžete zkusit zakomponovat i různá chrastítka.

 

Nejlepší na celém stojánku je, že je oboustranný, takže si vyhrajete i se zadní stranou kartiček. Také můžete kdykoliv nějakou kartičku odebrat nebo přidat. Já na tento stojánek spotřebovala fotky, které se mi už nevešly do dovolenkového alba, ale kdykoli mohu přidat další. Nebo průběžně aktualizovat. A manžel si může kartičky obracet a každý den se dívat na jinou fotku. Co říkáte, to budou parádní vánoční dárky …

14 komentářů:

  1. Naprosto skvělý nápad, určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je bomba!! Už vím, co si vyrobím na stůl do práce :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, Ty seš ale holka šikovná !!! :oD Další ÚŽASNÝ nápad !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je neskutečné, udělám pro celou rodinu a mám vyřešené Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ty mě prostě nepřestaneš udivovat :-) Parádní nápad, o víkendu letím do Ikei ;-)))

    OdpovědětVymazat
  6. holky, dekuji moc za mila slova, ja sama jsem nadsena! a hlavne, jde to rychle od ruky a darecky jako vino!

    OdpovědětVymazat
  7. koukám, že IKEA bude vykoupená, měla jsem si rámečků vzít rovnou deset :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tohle už jsem viděla, ale jako kalendář ☺ je to bezvadný nápad ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jani, to je úžasmý. Zkusím... DÍKY!

    OdpovědětVymazat
  10. Jani to je skvělý nápad !! Jak píšeš, Vánoce to jistí !!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je tak kouzelný nápad, z které scrapbookové planety si k nám Jani spadla? To je neskutečný jak jsi šikovná :) pokaždý jen hltám, slintám a nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ty jsi zlatá, děkuji a děkuji všem! a pro uklidněnou, já taky nestíhám, ten den aby byl nafukovací, že :))

      Vymazat

Pin It button on image hover