sobota 14. listopadu 2015

SIMPLE KIT projekty

Valeria

Prajem vám všetkým krásny deň, 
chcela by som vám ukázať moje projekty z novembrového Simple Kitu, ktorý je ako zvyčajne úžasný  :-) Všetky pohľadnice som vytvorila z rovnakého základu - na kurze som si kúpila Kraft pohľadnice nezvyčajnej veľkosti 4 x 4 inch. Sú oveľa menšie než klasické rozmery a bola som prekvapená ako dobre sa mi s nimi pracovalo.  

Zistila som, že november je v mojej rodine veľmi populárny :-) Cieľ bol jasný - 4 meninové a 2 narodeninové pohľadnice, ktoré čoskoro pošlem. Každá je špecifická, pretože každá je vytvorená pre špeciálnu osobu. 

Prvá pohľadnica je pre dvojročnú Katku. Krásna dcéra mojej dobrej kamarátky. Dievčatá mi poslali chipboardové ozdoby z aktuálneho PL kitu. Sú nádherné. Roztomilé zvieratká som hneď využila. 

 

Druhá pohľadnica je podobná, vytvorená pre moju sesternicu Janku ( a Mildu :-)), ktorým sa narodil Matej. Po dlhej dobe oslavujeme v našej rodine narodenie bábätka a všetci sa strašne tešíme. Janka miluje mentolovú farbu, preto farebná kombinácia bola jednoznačná :-)

 

Meniny oslavuje aj moja "malá" sesternica Katka. Je krásna, milá, šikovná. Chcela som niečo jemné a ružové :-)


Poslednou Katarínou v mojom živote je kamoška, s ktorou sa poznáme ešte z gymka. Chodili sme na 8 ročné gymko a poznáme sa od 4. ročníka na základke :-) Použila som kartičku z kitu, sivú bakers twine a drevené flitre od Studio Calico.  


Vidíme sa však veľmi málo, preto som použila nálepku z PL kitu. Vianočné trhy sa blížia :-)


Narodeniny oslavuje aj moja dobrá kamarátka z výšky Milka. Musím sa ešte pristaviť pri enamelových bodkách, ktoré sú absolútne super!!! Sú matné a ich zvláštna povrchová úprava vás núti neustále sa ich dotýkať :-)


Posledná narodeninová pohľadnica je pre Radku. Rodina sa mení a Radka je už 10 rokov mojou novou sesternicou. Napriek tomu, že kit je veľmi farebný, podarilo sa mi vytvoriť aj monochromatické pohľadnice. Čo k tomu dodať - jeseň :-)


Dúfam, že sa vám moje výtvory páčili. Teším sa na vaše výtvory a nezabudnite ich pripnúť do galérie na Pintereste. Vidíme sa o mesiac :-)

9 komentářů:

  1. Val dekuji, zase nádherné pokoukaní :-). Dělat přání přímo pro konkrétní osobu je prostě nej. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miska dakujem za pochvalu. velmi si to cenim. Tvorenie pre konkretnu osobu je specialna kategoria. Mam rada to prakticke vyuzitie :-))))

      Vymazat
  2. Krásná přání, ta první liška je dokonalá! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by stačilo, kdyby tam byla ta nálepka "Dáme varené víno?" :P

    OdpovědětVymazat
  4. Pírka jsou nádherná!! :) Šmrnc a švih to má.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover