čtvrtek 17. března 2016

CARDMAKING day

Ako si vyrobiť okrúhle pohľadnice 
 Valika
 
Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes by som vám chcela ukázať, že pohľadnice nemusia byť len obdĺžnikové alebo štvorcové.
Ľahko si môžete vytvoriť okrúhle alebo oválne a prekvapiť vašich blízkych a známych. 

 
Najprv si vyberte šablóny, ktoré sa vám zmestia do obálky :)


Potom si vyrežte požadovaný tvar 2 x


Na spodnej strane si vytvorte pomocou rýhovacej podložky ryhu. Prehnite papier a aplikujte lepidlo. Spojte obe časti a základ pohľadnice máte hotový :)


Chcela som vám ukázať ešte druhý spôsob. Začneme zložením klasickej pohľadnice. Tvar si takisto  vyrežeme prostredníctvom šablóny na Big Shote. Dbajte na to, aby vám pohľadnica zostala po vysekaní spojená.


Vysekajte si ešte jeden kruh (alebo akýkoľvek iný tvar), ktorý bude slúžiť ako vaša predná strana. Ak mám byť úprimná, tak ten prvý spôsob je oveľa lepší. Určite však vyskúšajte a dajte nám vedieť v komentároch.


Možno sa pýtate či tieto pohľadnice sú dostatočne stabilné, aby stáli na stole alebo na poličke. Niektoré tvary áno, iné nie ;) Existuje však jednoduchý spôsob ako to zaistiť. Odstrihnite spodok zadnej strany. Odporúčam však všetko pomerať, aby vaše pohľadnice neboli opité :)


Ponúkam vám zopár veľkonočných inšpirácii. Nemám také veľké vajíčkové šablóny, ale tie oválne sa celkom dobre tvária ako vajíčka.






Dúfam, že som vás nalákala. Nezabudnite sa pochváliť v našej pinterestovej galérii, budeme sa tešiť

4 komentáře:

  1. Ted uz jen mit ten bigshot a muzu vesele pranickovat..:-D krasna inspirace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenka ďakujem. Všetkým vrelo odporúčam kúpiť Big Shot. Ja mám ten základný, nie ten väčší a nikdy som neľutovala. Cena pri tomto type je v pohode. Tie raznice sú drahé, ale keď sa uskromníte so základnými tvarmi ako napr. kruhy a ovály ;) tak budete navýsosť spokojné ♥

      Vymazat
  2. Krása, sa tu priblblo usmievam nad tými jemnými, ale vtipnými pozdravmi. Ďakujem :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover