úterý 19. dubna 2016

CARDMAKING day


Zázraky s bielou pastelkou
Valika
Prajem vám krásny deň,

dnes som si pre vás pripravila super jednoduchý a rýchly návod. Toľko chvály som počula a videla, že som to musela vyskúšať. Základom všetkého bude jednoduchá biela pastelka.


Budeme potrebovať tmavé pozadie - ideálne je čierne, modré alebo aj môj milovaný kraft / recyklovaný papier. Ja som si obrázky vytvorila pomocou horúceho embosingu a bieleho prášku, ale nie je to nutnosť. Chcela som však zvýrazniť biele línie. Z nejakého dôvodu sa mi najviac páčili kvetinové vzory, ale vy sa určite v kreativite neobmedzujte :)


Nedávno som si kúpila lepšie pastelky značky Prismacolor. Zatiaľ ich ešte len skúšam, a aj preto som sa rozhodla, že ich v mojich budúcich príspevkoch uvidíte asi častejšie :) Nezabúdajte, ceruzka musí byť super ostrá.


Na prvom obrázku som nasledovala len línie.  


Na druhom som vyfarbila celé lupene.


No a na poslednom obrázku som zvýrazňovala len vnútro kvietkov malými a krátkymi ťahmi pastelkou.


Nadpis som chcela trochu zvýrazniť a oddeliť čiernu od čiernej, preto som okraje zabielila bielou pigmentovou poduškou.


A takto to vyzerá vo výsledku:


Nemohla som odolať tejto pečiatke. Zimu až tak nepotrebujem, ale bez Ahoj som žiť nemohla. Ten font je božký! Jednoducho som si ju musela kúpiť a aj prestrihnúť :)


Detaily som zvýraznila so Stardust Gelly Roll Pen.


No a na poslednej som sa rozhodla vytvoriť tieň hnedou ceruzkou, dodať falošné prešívanie a celé to okoreniť Bielym tušom od Ecoline.  


Zaujímalo by ma ako sa vám táto technika páči ? Skúšali ste ju ? Plánujete ?
Ja sa totiž ešte stále neviem rozhodnúť :)
Každopádne mi to vnuklo ďalší nápad, takže o mesiac dodáme obrázkom trošku farby.

4 komentáře:

  1. Tý jo, to je fakt efektní!! Líbí a jsem moc zvědavá na tu barevnou verzi příště:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc pěkně, elegantně. Určitě taky vyzkouším. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover