neděle 17. dubna 2016

PLANNER KIT projekty

Novinkový Planner kit prý chtěl opět trochu toho zlata! Tento měsíc je takový celý zlatý. Prostě moje krevní skupina, protože já zlato (umírněné) můžu. Dnešní příspěvek bude hlavně o fotkové inspiraci, neboť mám pocit, že co jsem měla na srdci, už jsem vám víceméně v předchozích příspěvcích řekla. A protože v kitu byly dvě úžasné zlaté washi pásky, opět jsem si pro vás připravila jednoduchý návod na výrobu další diářové ozdoby - mašličky. Žádná novinka, ale já ji dělala poprvé ...

V kitu byl úžasný snový rozdělovač. Tentokrát jsem nezaváhala a ještě před nalepením na květnový diářový rozdělovač ho po okraji obšila.



Také jsem si nakolážovala únorové a březnové fotky a vyrobila si další měsíční rozdělovník. Začíná se mi to plnit ...





A když už jsme u těch rozdělovníků a záložek, vytvořila jsem si ze zbytku od Teresy Collins záložku. Stačilo proužek průhledné fólie, která má úžasný desing, opatřit zlatou sponkou, na niž úplně úžasně pasovala samolepka z úplně prvního Planner kitu. 



Baví mě polepovat washi páskou vnitřní kraje stránek.


 Tady jsem květinovou washi lehce obarvila růžovým fixem. 


Zde již několik stránek obohacených fotkami. Nevím, jak to máte v diářování vy, ale bez fotek by to pro mě nebyl kompletní diář. Fotky mu prostě přidají na kráse a důležitosti!




Jeden z papírů z kurzu s Teresou jsem použila i do diáře, opatřila její fotkou ...


.. a dovnitř se schoval journaling. 


A teď se pustíme do výroby slibovaných mašliček


Budete potřebovat pouze obyčejný bílý papír, washi pásky a nějakou šikovnou kancelářskou sponku.


Washi pásku nalepte na papír a obstřihněte, aby vám vznikl proužek.


Kousek přehněte ...


 .. a vprostředku slepte.


Z uzoučkého kousku washi pásky můžete udělat i "mašličkový uzel", abyste zakryli na zadní straně spoj, ale není to nezbytné, neboť tam stejně přijde sponka a konce mašličky.


Z dalšího kousku si vyrobte mašličkové konce. 


Přilepte sponku. Teprve potom nalepte mašličkové konce.


Mašličkové zahnutí dobře vytvarujete koncem tužky


Nakonec už zbývá vymyslet, kam ji umístíte. Já si ji třeba dávám k důležitým událostem jako záložku ... 


 .. a druhou, záložní, mám připravenou v pohotovosti na přední kapse diáře. Samozřejmě nemůže chybět ani neoblíbenější kartička z aktuálního PL kitu. 


Přeji vám krásnou neděli a úspěšný start nového týdne, který si jistě dnes večer pořádně ve svých diářích naplánujete!

9 komentářů:

  1. Krasne to mas, Jani! Mohla bych se na to koukat porad!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné jako vždy, jen mě mrzí, že jsme si na kurzu nepovykládaly, vůbec jsem tě nEpoznala :o) až z videa s Teresou jsem pochopila. Tak snad příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s top kratičkou, je prostě skvelaaaa :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s top kratičkou, je prostě skvelaaaa :-)

    OdpovědětVymazat
  5. člověk by řekl "jen diář", ale ten tvůj je prostě top! pořád mě moc baví. A mašličky jsou překrásný!

    OdpovědětVymazat
  6. Janka aj mne sa ten tvoj diar paci stale viac a viac :) najlepsie je to prepojenie s fotkami a celkovo je to krásna pamiatka ♥

    OdpovědětVymazat
  7. naprosto super dokonalé! kdo viděl naživo teprve pořádně ocení. je to vážně krása!

    OdpovědětVymazat
  8. děvčata, děkuji, ale je to opravdu JEN diář, i když si myslím, že to asi bude i to, co mi zůstane, až děti zkonfiskují alba ... tak asi podvědomě si ho hýčkám :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, je nádherný. :-) Obdivuji Tvou energii a invenci - vést diář, PL album, své album ... a tak krásně!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover