pátek 13. května 2016

CREATIVE KIT návod


VECI Z KITU INAK (nescrapbookovo)
Lucia

Minulý týždeň pred sviatkom dňa matiek som dostala nápad použiť nálepky z kitu inak, ako na stárnku, PL alebo pohľadnicu. Keďže môj štýl tvorenia je skôr čistý a minimalistický, určite by som všetky nálepky a materiál s tematikou dňa matiek nepoužila, no ako ozdôbky na tortu sa mi ich hodilo hneď viac : ) Takto „nescrapbookovo“ sa dajú využiť tematické materiály aj inak ako zápichy na tortu, stačí použiť fantáziu : )
   

Na zápichy na tortu budeme potrebovať nálepky z kitu, nožnice, výkres a drevené špáratka alebo špajle.

Koniec špáratka prilepíme na výkres nálepkou.

        
Výkres obstrihneme podľa nálepky.   
         

Zápichy sú hotové.     
 
Jednou nálepkou som aj zatvorila papierové vrecúško s darčekom. 
         
  
Stačí už len použiť. : )


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover