sobota 14. května 2016

CREATIVE KIT projekty

JANA V.



ALONA



JANA B.


LUCIA



SILVIE

6 komentářů:

  1. Suprové to mate holky, a Jani ty mas ten svuj formát stránek taaak vymazleny, musím takovou také zkusit.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, Vidim na tvem LO Malinovou nebo me klame zrak? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, ONA tam JE! máš na mě pozitivní vliv, to se nedá upřít!

      Vymazat
  3. Holky, vy jste boží! Já vždycky, když to vidím, tak dostanu takovou chuť nalepit nějakou 30ku ....:D..no přejde mě to hned, jak vytáhnu ten velký papír..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné a krásně rozmanité! Ali K. já teď zas trpím, abych vypouzivala PL dělené kapsy (sice jsem v nich krásně využila ty oboustranné PL kartičky z různých sad, ale tohle není pro mě) a už jsem si objednala 40ks 12*12 kapes! ;)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover