úterý 17. května 2016

TECHNIKA měsíce


Razítko-vodovková
Alena

Dneska si uděláme fillingové (výplňové) PL kartičky

Budeme potřebovat:
Bílou čtvrtku, může být akvarelový papír (nezvlní se) rozřezaný na kartičky 3x4 nebo další velikosti, podle typu kapes
Archival Ink
Vodovky nebo vodovkové fixy
Vodní štětec


Předpokládám, že použít razítka umíte všichni. A i přesto, že jsem postup fotila, foťák se zasekl a fotka se neuložila a já to zjistila, až když bylo všechno hotovo. Nicméně razítka tisknete jen podél okrajů a nemusíte celý motiv. Záleží na vás.


Pak už jen motiv vymalujete nebo ponecháte tak, jak je.


Můžete díky vodovkám využít překrývání barev.


Nebo vybarvit pozadí a motiv nechat bílý.

 

3 komentáře:

  1. Alčo, paráda, miluji vlastní kartičky! :-) A vodovky také frčí, takže za mne palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, ja teda jsem osobne nejvic nadsena z te perickove :-) planuji nejakou takovou stranku.

      Vymazat
    2. Taky se mi nejvíc líbí, těším se na výsledek! ☺

      Vymazat

Pin It button on image hover