úterý 5. července 2016

Novinky ve světě scrapu / ALONA


Dnešní novinky jsou Mega Velké. První a největší trhák tohoto léta je mega velké datumové razítko od Studio Calico. Razítko se vyprodalo téměř ihned a už je na něj zase fronta.





 
Není to úplně kapesní velikost. Ale copak to je správný argument pro nebo proti koupi? Samozřejmě, že ne :) Správný argument je „Protože chci!“


American Crafts nově přidalo pár zlatých nezbytností do DIY Shop kolekce. A já mám další novinku, kterou nutně potřebuji: jsou to mega veliké sponky aneb stojánky na přáníčka, fotky apod. Něco takového už sháním docela dlouho a je to první stojánek, který mi stylově 100% vyhovuje.


A existuje řešení i pro vyvěšení fotek. Jsou to takové obyčejné neobyčejné kolíky ze stejné DIY kolekce. A jsou zase o něco málo větší.

A pro milovníky kolíků jsou k mání v přírodní barvě nebo designové.







 
Jediný problém je – jaké si vybrat?

A pokud vám nestačí ani sponky ani kolíky, pak je tu ještě varianta desek. Tyto jsou zase ve dvou velikostech, buď o něco větší nebo o něco menší než A4. Ale hlavně, mají nepřekonatelný design.





Mně se líbí úplně všechny a taky je všechny asi nutně potřebuji.  
A která novinka se líbí Vám?

2 komentáře:

  1. ja by som jednoznačne brala tie dosky, hlavne tú bodkovanú :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě tedy vítězí ty "mega" sponky na přáníčka/fotky :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover