neděle 14. srpna 2016

UK report

Jak se nakupuje za kanálem
JANA B.

Dobře. Velmi dobře! V průmyslovém městě, odkud manžel pochází, bohužel žádné American Crafts báječnosti nekoupíte, ale místní Art & Crafts oddělení obchodního řetězce Range je dobře zásobené především scrapovou značkou Docrafts. A samozřejmě nepřeberným množstvím "výtvarného" materiálu. Svým způsobem je to ráj, neb na opravdu velké ploše máte pokupě všechno, co ke svému tvoření potřebujete včetně nekonečné řady produktů a materiálů pro děti. Naštěstí jsem vždy limitována povolenou 20kilovou váhovou našeho rodinného zavazadla, takže se nemohu nechat unést ...

Moje kroky vždy nejprve vedou k výprodejové sekci. Letos tam měli několik kousků z kolekce Winnie the Pooh. Nic pro mě, ale živě si pamatuji kolekci Roald Dahl před několika lety a z té se mi podařilo ulovit báječnou silikonovou abecedu.


Mason Jars. Neříkejte, že také nemáte slabost pro tyhle nádherné skleničky. V knížce jsou opravdu kouzelné nápady. 


Snad každou z nás musí za srdce chytnout tahle nádhera! To nepřeberné množství výtvarného materiálu, toliko možností ..




 Jelikož jsem si na dovolené pohrávala s dospěláckými omalovánkami, tahle nádherná sada pastelek mi nedala spát ..


Celá jedna ulička je věnovaná různým pořadačům, šuplíčkům, krabičkám, prostě všem záležitostem pro skladování našich zásob. 



Bez pásek, lepidel, rolátek a pistolí by to naše papírování nešlo ...


Jak jsem již zmínila v úvodu, ze scrap značek převládá v UK tolik oblíbené Docrafts a pod něj patřící Papermania, které jsou spíše přáníčkové (koupíte tu základy na přáníčka všech rozměrů), kytičkové a spíš vintage. Opět nic moc pro mě, ale vždycky něco parádního objevím.




Samolepky. Hlavně ty písmenkové už nejednou přivezeny jako dar pro spřízněnou scrap duši. 


No a tahle chipboardová písmena, na to si tu potrpí a mají super font.


Nikdy neodolám různým abecedám a tentokrát jsem tam prostě NEMOHLA nechat ty úžasné pěnové thickersky (ty černé vlevo), kus za 2 libry!  Uaaaa, mám troje!


 A tyhle abecedy stály libru každá! Skvost!


Teď si nejsem jistá, jestli je to kvůli tomu, že Vánoce už jsou "za rohem" (no fakt, půlka roku už se dávno přehoupla) nebo mají vánoční materiál v nabídce celoročně, ale bylo tam toho HODNĚ! A tak jsem rozšířila zásobu dřevěných sněhových vloček.


 Krásná vánoční razítka na dřevěném stočku ..


 ..  a další dřevěné ozdoby.


 Jakože nemusím moc červenou, tak tahle kolekce Christmas Basics od Dovecraft se mi moc líbila. Hlavně proto, že červené papíry jsou z druhé strany bílé s červeným potiskem. 



K největšímu objevu letošního roku je pro mě obchod Paperchase, což je takové hodně dobře zásobené papírnictví s designovými bloky, diáři a celými kolekcemi papírnických potřeb. Tak tady mi taky bylo báječně ..



A tu jsou ty zmíněné sladěné kolekce ... origami motivy na všem, od zápisníku po krabičku na svačinu.



Pro scrapbookové nadšence spousta "syrového" materiálu k potažení a dodekorování.


Nebo takový Scrapbook kit s několika washi páskami, visačkami a krásným albumem.


A když už mluvíme o washi páskách, tak vybírat je určitě z čeho!


Řeknu vám, že jsem si s tím fotografickým zápalem připadala trošičku zvláštně a každou chvíli se musela otáčet, jestli po mě někdo nejde, ale aspoň jsem vám to mohla zprostředkovat a díky tomuto článku se teď mohu do papírového ráje vrátit častěji .. tedy aspoň do té doby, než se vydám k PA na návštěvu. Přeji vám krásnou neděli!

6 komentářů:

  1. Janka to je proste NESKUTOČNÉ !!! díky, že si nám to sprostredkovala. neviem ako by som odolala ani ako by som sa dostala domov po návšteve týchto obchodov :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak to je ozaj paráda....tam by sa chodilo na dlhé romantické prechádzky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ááááách, tam bych strávila hodiny :-)
    díky za pokoukáníčko!

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera ... ještě, že takové obchody nejsou nikde v mé blízkosti ... bych zruinovala rodinný rozpočet ...

    OdpovědětVymazat
  5. A jinak jsi Jani mooooc hodná, že jsi nám přiblížila takovou krásu.

    OdpovědětVymazat
  6. holky, díky! jakože materiálu hromada, ale je pravda, že z papíru velký výběr není .. i tak se toho dá nakoupit HOOOODNĚ!!:)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover