pondělí 3. října 2016

RODINA Papero amo

S novým měsíce je tu další milá zákaznice - členka rodiny Papero amo. Vaši tvorbu sledujeme a tentokrát nás zaujaly projekty Verči. Seznamte se ...

VERONIKA S.


1. Začneme klasicky. Jak dlouho se věnuješ scrapbookingu?
Nedávno, když jsem přemýšlela, jak jsem začínala se scrapbookem, tak jsem si vzpomněla, že jsem v roce 2008 dělala v počítači scrapbookové stránky, ale toto bylo jen v elektronické podobě. Jsem však nadšenec do vyvolaných fotek a prohlížení si fotografií v albu (v počítači to není tak romantické), takže když jsem zahlédla v dubnu 2014 stránky od Míši Knězkové, řekla jsem si, že toto jednou chci dělat taky. A uběhly jen tři měsíce a já už měla doma svůj první PA PL KIT - 4/2014 a stala jsem se pravidelnou odběratelkou :-). 

2. Co nejraději tvoříš?
Nejraději tvořím do svého PL albíčka. Moc ráda střádám různé nálepky, ústřížky, ozdobičky a vždy mi bylo líto to mít jen tak v šuplíku nebo z toho tvořit dárečky pro kamarádky, takže když jsem poznala PL, tak jsem si řekla, že toto je super možnost mé nasyslené zásoby částečně zužitkovat v albu. Zůstanou pro potěchu mého oka a nebudou jen tak ležet v šuplíku (i když čím víc poznávám PL a vidím krásné výtvory holek v různých challengích, musím mít to, co zrovna vidím a zásoby se stále zvětšují a mé album není schopno tyto zásoby všechny pojmout. "Ale když ono je tolik krásných věcí, co prostě musím mít")
A kromě mého PL albíčka ráda tvořím přáníčka. Jsem maniak do razítek, takže jak vidím nějaké pěkné, tak si ho pořídím. Je pak hned jasné, že některá z mých kamarádek bude v brzké době na narozeniny nebo svátek obeslána ručně vyrobeným přáníčkem.

3. Jaké jsou Tvé TŘI nejoblíbenější produkty z PA shopu a proč?
Protože je pro mě prioritou tvorba PL alba, takže nejoblíbenějším produktem je PL KIT - ten obsahuje jednou za dva měsíce všechno, co potřebuji. Pak mám velmi oblíbená PA razítka Kaki - Můj týden a Glossy accents (nechápu, jak jsem bez této lepidlové vychytávky mohla dříve žít - nejen že slouží jako super lepidlo, ale využívám ho i hodně na zdůraznění detailů na vybarvený razítkovaný obrázek - líbí se mi jeho plastičnost)

4. Tvá nejdražší objednávka :)
Musela jsem se kouknout do historie objednávek a měla by to být objednávka za 1597,- ale byl v tom i KIT. Naštěstí mám tolerantního manžela, kterému se můj koníček líbí a dokonce se mě ptá jestli už jsem si zase něco pěkného objednala.

5. Kdybys vyhrála v loterii, co by sis koupila, po čem nejvíc toužíš?
Chtělo by to pořádný ranec, abych nemusela pracovat a mohla se věnovat jenom tvoření. Koupila bych domeček, kde bych měla krásnou pracovnu a kam by měly zakázaný přístup mé dvě dcerky :-) I když, možná jak bych byla tak moc bohatá, tak by mi bylo jedno, jestli mi rozstříhají mou jedinou nejoblíbenější scrapbookovou čtvrtku nebo mi vylepí všechny enamelky, protože bych si raději do zásoby kupovala vše po více kusech :-)

6. Jaký byl Tvůj nejoblíbenější PL kit, jež odebíráš?
Vzhledem k tomu, že odebírám PL KIT, tak můžu hodnotit jen ten a u toho jsem si do nedávna myslela, že to byl PL KIT květen/červen 2015, ale jakmile jsem začala tvořit s KITem červenec/srpen 2016, tak jsem změnila názor. Když jsem ho rozbalila, tak jsem si řekla, že ty barvy nejsou až tak můj šálek kávy, ale nakonec jsem ho zpracovala skoro celý a ještě mi chybělo a stránky z něho jsou teď mé nejoblíbenější.

7. Co uděláš, když Ti přijde balíček s kitem/materiálem z PA?
Dříve jsem nedočkavě rvala krabici hned, jak mi ji pošťačka donesla, tehdy jsem ještě byla na mateřské, takže jsem dostala krabici hned ráno (pošťačka k nám chodí kolem 8 hodiny). Ale od května 2016 jsem zpět v práci a od té doby mi přišly už dva KITy a to jsem si řekla, že si musím rozbalování užít víc, než že přitáhnu balíček z pošty a začnu ho rozbalovat ještě s kabelkou na rameni. Takže se snažím být trpělivá. Udělám vše nutné kolem dětí, pošlu si je hrát, já si uvařím kafčo a pak nerušeně rozbaluji. Poslední dobou si nechávám každou objednávku zvlášť v krabici, ve které přišla, protože nějak nemůžu najít systém v ukládání a hlavně se snažím pracovat s konkrétním KITem, takže ho mám celý pohromadě.

8. A nakonec nám pověz, co Ti dělá radost mimo scrapbookingu. Co prostě ráda děláš, když zrovna nelepíš.
Ráda trávím chvilky se svýma dvěma dcerkama a když večer usnou a já nemám chuť na kolážování fotek do alba nebo lepení stránek, tak mě baví tvořit plstěné víly z ovčího rouna nebo se odreagovávám vymalováváním razítkovaných obrázků anebo háčkuju. A vše, co vyrobím, pak nejraději rozdám...






2 komentáře:

  1. Veru Tvé stránky a přáníčka jsou čím dal krásnější a ja mam ohromnou radost, když někoho dokáže PL takhle nakopnout. Je strasne dobre, ze si nezůstala u elektronickeho scrapu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Verčo, super!! Ty snad ani nespíš :-), obdivuju Tě, jak stihneš vždy každou Challenge i s dvěma dětmi a do toho chodíš do práce!!! Stránky máš čím dál krásnější :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover