čtvrtek 24. listopadu 2016

Challenge 11/2016 - hlasování


V listopadu jako každý rok prostě...nestíháme! A tak moc děkujeme třem superženám, které stihly vymyslet, vyrobit a poslat svůj výtvor do naší soutěže :) Pojď jim dát svůj hlas!


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do pondělní půlnoci a v úterý 29.11. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ANDREA T.

LUCIE M.

PETRA V.

14 komentářů:

  1. Miluju seriky!!! A stranka od lucky M. je dokonala!

    OdpovědětVymazat
  2. Ha! Já to nějak prošvihla, jsme myslela, že je ještě čas, sakra nějak to letí :-D
    Hlasuji pro Lucii M., ta stránka s šeříky je naprosto dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie M. - ty šeříky jsou krásně udělaný!

    OdpovědětVymazat
  4. Čo tak málo príspevkov? To už upratujete a pečiete? Hlasujem za Lučiu M., tá stránka je úžasná.
    Andrea Trokanová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem myslela, že je čas do 27.11. Nějak jsem si to popletla :-D

      Vymazat
  5. Holky,moc Vám děkuju za chválu a hlasy,velice mě to potěšilo,že se stránka líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky hlasuji pro Lucii, ta stránka je opravdu úžasná!! A na živo je ještě krásnější :) Radka Beč.

    OdpovědětVymazat
  7. Lucka M. - krása....ty šeříky mi voní až sem😊

    OdpovědětVymazat
  8. Dávam hlas Lucii M.
    Alexandra Petricová

    OdpovědětVymazat
  9. Seriky uzasne. HLASUJI PRO LUCII M. (Hlasuje Verca Sembolova)

    OdpovědětVymazat
  10. Hlasuji pro lucii.
    Musim se k necemu přiznat. Jsem ctvrta superzena... ;-) Svoje přání do challenge jsem posílala 17.11. Nedorazilo?

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover