úterý 22. listopadu 2016

TECHNIKA MĚSÍCE

Vodovková galaxie
ALENA

Holky, v první řadě vám chci říct, že celé přání mi nezabralo víc než půl hodiny. Dělala jsem ho před odchodem do práce a času nebylo nazbyt. Opět na poslední chvíli. Celá já. Byť návod vypadá zdlouhavě a složitě, opak je pravdou. Vytvořené pozadí se dá použít na více způsobů. Já zvolila přání, ale stejně tak dobře bude vypadat na layoutu, jako ozdoba nebo hlavní nadpis. A v PL by se jistě taky něco našlo.
Co budeme potřebovat:
  • Vodovky, vodovkové fixy (možná, nemám zkušenost)
  • Akvarelový papír
  • Vodní štětec nebo štětec a vodu
  • Gesso nebo bílou temperu
  • Washi pásku (můj případ) nebo maskovací pásky nebo cokoliv s krycím efektem
  • Horkovzdušnou pistoli
Jak na to asi nejlíp popíše následující video. Ale. Na akvarelový papír si pomocí washi pásky vyznačíme daný obrazec, já tentokrát zvolila jednoduše čtverec, ale je efektní i srdce a hvězda. Nápadům se meze nekladou. Odkryté místo hodně namočíme a vodovkami různě vybarvujeme. Usušíme a přidáme barvu. Až jsme spokojeni se sytostí, vše postupně překrýváme černou barvou. Opět usušíme a pomocí kartáčku postříkáme bílou barvou. Doporučuji bílou zředěnou temperu nebo gesso. Necháme zaschnout a teď už je na nás, jak vzniklou galaxii použijeme.




VIDEO NÁVOD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover