pondělí 21. listopadu 2016

Život v Design teamu PA

JANA B.

Když jsme tuto rubriku na blogu zahájili, moc jsem se těšila na počtení, jak se holkám z design teamu "žije". A hle, teď přišla řada na mě! Po troše usilovného přemýšlení, o čem dnes psát, jsem se rozhodla ukázat vám mých pět "Papero amo Pé".

1. P jako PŘÁTELÉ.

Tak těch jsem získala hned několik. Několik opravdu milých duší. V nejčastějším kontaktu jsem samozřejmě s Aničkou, naše facebookové konverzace by vydaly na dosti dlouhý román. Možná i druhý díl toho románu. A jednou do měsíce ve večerních hodinách PŘESNĚ vím, co ta holka dělá! Fakt! Nahrává na blog i stránky nové kity, abychom se prvního v měsíci opět mohly radovat a těšit. 


Letos jsem se za holkama na Moravu poprvé vypravila. MUSELA jsem přece vidět, jak si tam v tom novém kanclíku žijou. A bylo mi tam s nimi moc dobře! Najely jsme pár kilometrů mezi Přerovem a Uherským Hradištěm, byla jsem na báječném zlínském kurzu, spala na zámku a opila se bílým vínem (protože držet krok se s Moravákem prostě nedá!). 


Scrap a design team svedl dohromady i rodiny a my s Alonou zjistily, že si naše děti velmi dobře rozumí. A věkově jsou si hodně blízké, takže děti si hrají a my řešíme ... papír! Když tak nad tím přemýšlím, tak jsem z našeho celého design teamu ještě nepotkala Lucku Barabas. Lucíííí, kdypak my se setkáme?

2. P jako PL kartičky

No, tak těch mám! Dva plné pořadače, přičemž jeden je ryze paperácký a celý český (do toho druhého jsem nesáhla, jak byl rok dlouhý). Většinu sad mám stále v původním balení, musím se někdy dostat k reorganizaci a oštítkování, ať to celé lépe vypadá. 


Jo a mám úplně všechny! Párkrát jsem si v náhledu říkala, že tyhle barvy asi nee a co s tím budu dělat, ale naživo bylo jasno. Dokonalost! A sady nebo kity, u kterých jsem nejvíc váhala, se povětšinou staly mými nejoblíbenějšími!


3. P jako PRAŽSKÉ KURZY

Mám je moc ráda! Trochu jsme s Aničkou na jaře tápaly, kde sehnat prostory a nakonec nám "spadl z nebe" úžasný industriální prostor holešovického Territoria! A ten stůl ..


Kurzy jsou pro mě novou výzvou a neuvěřitelným hnacím motorem; je úžasné sledovat, jak lepíte svoje vzpomínky, naučíte se i třeba něco nového a krásně si odpočinete od každodenních starostí. Třeba kurz výroby adventního minialba, to bude teprve vánoční pohoda.


4. P jako POHODA

Když už jsme tu pohodu nakously ...  Jsem odjakživa stresař, potřebuji mít všechno nalajnováno, dáno, splněno a odškrtnuto, a to nejlépe na 100 procent! Anička s Pavlínkou, to je ztělesnění pohody a "no stress" přístupu. Pořád se to učím a snad jsem i na dobré cestě (pod vlivem Aničky motta ŽVS - žádné velké s...), dokonce jsem několikrát tvořila těsně před hořícím termínem a překvapila sama sebe, že to nakonec nebylo tak špatné. 

5. P jako PĚKNĚ ZAPEKLITÝ BLOG

Tohle byla letos velká premiéra. Holky mi daly na starost správu blogových příspěvků, založilo se online úložiště pro náš design team a já tam občas (opravdu občas, neboť máme báječný spolehlivý tým!) urguji nenahrané články. A připadám si důležitě. No, ale pak mě ten blogger zase vypeče, text si naformátuje, jak to ale vůbec nechci, a já zuřím a znovu to celé nahrávám včetně fotek. 


A když už jsme u těch fotek a příspěvků. Schválně, tipněte si, kdo je nejvíc upovídaný? Ano, vždy když je na řadě Valika, tak si říkám, kolik fotek a textu tam asi protentokrát má. A vždycky mě dostane její milé "Prajem vám krásny deň". No, i Janča V. se umí rozepsat ... A když v aplikaci objevím 30 fotek k jednomu článku, padám do mdlob.

Ale aby to teď nevypadalo, že si práce holek nevážím. Naopak! Mám tu výhodu, že mohu příspěvky hned začerstva přelouskat a opravdu žasnu, co si kolikrát pro vás připraví! Valiky bezkonkurenční přáníčka, Alonina úžasná videa, Janiny do detailu propracované "A4kové" stránky, Silviiny neuvěritelně barevné a funkové stránky, Luciiny něžné layouty, Aleniny crazy PL stránky, kdy nechápu, jak to všechno dokáže sladit, Lucky báječné tipy na zajímavé fotografie a Leušky do posledního milimetru srovnaný PL.  

Miluju to a je fakt super žít v tomhle báječném design teamu!

14 komentářů:

  1. Janinka to je krása ♥ aj my ďakujeme ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jsme moc rádi, že tě máme mezi námi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi takovy nas stredovy mustek..:-)..milujeme te <3..a ja vim, ze te taky kolikrat natrapim. Ale uz to bude lepsi..snazim se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nicehoz! to ja si jen tak mluvim pro sebe :) stredovy mustek se mi libi moc :D

      Vymazat
  4. A já si říkala jestli nejsem moc ukecaná:-D Jani, i kvůli tobě jsem se před rokem zkusila přihlásit do DT;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ... opravdu? jeee, tak to me mooooc tesi!!!!

      Vymazat
  5. To bolo krásne počteníčko a my ti Janka B. život v tom úžasnom design teame úprimne závidíme a tešíme sa 😘 a ešte vám závidím tú kurzovňu, to je super priestor a ten stôl paráda !

    OdpovědětVymazat
  6. holky, moc vam dekuji!!! Je to nejvic! Lubi, vsak doufam, ze treba zase na jare, prijedes? Chapu ale, ze to mas dalku ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tajne dúfam že bude niekedy kurz cez víkend, ale zase chápem že máš Janka malé deti a cez víkend si s rodinou, toto vianočne album vam fakt závidím, dúfam že sa potom pochválite fotkami.

      Vymazat
  7. Ja chci vidět více fotek toho krásného rukopisu v diáři <3

    OdpovědětVymazat
  8. jeee koukam ze budu muset taky brzo do Hradiste na dorty! Mnam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! Jste úžasná parta šikovných žen a ta pohoda je cítit z každého článku. I když možná vznikají pod mírným tlakem. ;-) ❤

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně se mi četlo..... Jani, díky za Tvých 5 Pé!!!!!! a nakouknutí pod pokličku.
    Jak jsem vás poznala "na živo" na workshopu, jste super ženy se spoustou ještě suprovějších nápadů!!! Jani, na Tvé kurzy bych móóc ráda, zatím mi to, bohužel nevyšlo, ale ono to dopadne, třeba hned příště!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover