pondělí 5. prosince 2016

PROJECT LIFE výměna

Před Vánoci máme pro vás prima bonus. Děvčata z PL design týmu se opět vyměnila. Tedy, vyměnily si stránky a vy asi lehce uhádnete, kdo nám tam zbyl a kdo měnil. V dnešním příspěvku vám své románové dvakrát lepené stránky představí Lea s Alenou.

ALENA pro LEU

Poslední ze série výměn PL stránek. Člověk by řekl, že už v tom začnu být profík, ale opak je pravdou. Musím konstatovat, že tato výměna pro mne byla snad nejtěžší. Ani nevím proč. Snad že jsem se zalekla fotek s hokejovým týmem v modro-žlutých dresech a s vědomím, že doma nemám žadný ladící papír, se to se mnou táhlo. Dohromady s hnědým Božinem jsem byla v koncích. Musím se také přiznat, že stránky jsem dělala nadvakrát a až s druhým poskusem jsem spokojená. První verze byla tragédie a tu jsem odmítla zveřejnit. V druhé fázi jsem ubrala pár fotek a změnila podklad a hned bylo lépe. Každou stranu jsem udělala s jiným podkladem a rozdělila tak trochu události. Snad mi Lea odpustí, že stránka nemá sled týdne, ale to já moc často nedodržuji. Jinak jsem stránku tvořila s radostí jako by byla má vlastní a doufám, že Leu potěší.



LEA pro ALENU

Sice to byla naše poslední výměna, ale to neznamená, že byla lehčí než ty předešlé . Jak už u mě bývá zvykem, nejdřív jsem se musela s fotkami, které mi poslala Alča, sžít, protože přeci jenom nebyly moje a já jsem tento týden prožila jinak. Když přišel nápad, tak jsem zjistila, že nemám design kapsy, který Alča chtěla, tak jsem tavila. A pak už jsem vesele lepila a psala romány, protože i Alča mi poslala román.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover