neděle 19. února 2017

CARD KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň, 

áno konečne sme sa dočkali a prvý card kit z dielne Paperoamo je úžasný ... viac než úžasný :) 


Najlepšou časťou kitu sú samozrejme pečiatky. Lucka Barabas je úžasná a milujem všetky jej výtvory, ale pri týchto pečiatkach sa prekonala. Budú nonstop na mojom stole a môže sa stať, že ich uvidíte na každej druhej mojej pohľadnici :) 

Druhou zaujímavou súčasťou sú tekuté enamelky, ale nie hocaké - priesvitné a glitrované. Celý svet je zbláznený do tohto produktu. Doma už mám nejakú dobu farebné, ale tieto ma dostali. Sú perfektné. Možno sa mi páčia ešte viac ako farebné. Po vyschnutí sú priehľadné a vidíte len zelenkavé flitre. Môžete ich použiť priamo na projekt, ale musíte ich nechať dlhodobo vyschnúť ( min 24 hodín) alebo si ich vopred pripraviť na kúsku fólie. Nie sú ani husté, ani riedke a viete s nimi vytvoriť krásne guľatý tvar. Nič neprekoná klasické pred pripravené enamelky, ale toto je veľmi dobrá náhrada. Tento konkrétny odtieň má len 1 nevýhodu - ťažko sa fotografuje. Aspoň som sa pokúsila. Na fotke vľavo som zvýraznila priesvitnosť, na tej stmavenej vľavo zelené trblietky. 



Moja prvá pohľadnica je naozaj simple. Nechala som vyniknúť papier, ktorý sa mi veľmi páčil.
 

Ozdobila som pripravenými enamelkami


Som rada, že Lucinka zahrnula do narodeninovej sady balóny, ktoré k oslavám patria. Najprv mi farby nedávali zmysel, ale potom mi to cvaklo. Je to dokonalá kombinácia preňho aj pre ňu :) Začnime teda pánskou verziou. Trošku som sa odviazala a ozdobila pohľadnicu flitrami / sequins / v tvare hviezdičiek, ale sú bez lesku tak to až tak nevadí.

 
Pri ženskej verzii sa však krotiť nemusíte :) Pozadie som doplnila obláčikmi, zlatými hviezdičkami a balóny sa trbliecu.

 
Ďalšie využitie tekutých enameliek z kitu.

 
Trošičku som mala problém s použitím papierov. Celý kit je pastelový a nežný, ale moje papiere boli v skutočnosti dosť výrazné. Chcela som ich však použiť a tak som vymyslela toto.

 
Áno každý malý kúsok som si vysekala na Big shote a potom vytvorila tento vzor.

Dúfam, že sa vám páčili moje pohľadnice, že ste nadšené z kitu a v marci vám ukážem ešte niekoľko výtvorov so zameraním na pečiatky.
 
ALENA
Wow, je to tady, první card kit je na světě. Je mi ctí, že jsem byla vybrána ke královně přáníček Valice zrovna já. Kit hýří jarními barvičkami a je úplně k nakousnutí. Původně jsem měla v plánu použít i spoustu jiných PA věcí, ale nakonec vznikly tyto, na mě simply projekty. Moc se těším, až se pochlubíte s vašimi přáníčky. 







 

8 komentářů:

Pin It button on image hover