pondělí 15. května 2017

PROJECT LIFE DAY

ALENA
Dnes vám jdu ukázat jednu obyčejnou stránku v albu a jednu navíc. První je z našeho 16. týdne, kdy se mi fotky sešly tak špatně, že jsem lepení čtyřikrát sbalila a zase vybalila. Nakonec jsem se kousla a rozhodla se vybrat snad všechny kartičky od Lucky Šindelkové, kde dominuje zlatá nebo zlatavě žlutá. Na mě trošku nezvyklá barva. Ale k velikonoční fotce se mi nic jiného nehodilo. Druhý oříšek nastal s volbou kapsy. Děkuji Janičce B. za její bílou čtvrtku, protože mě opět zachránila. Vše je tady nalepeno na bílém podkladu a já tak nejsem omezená kapsami.




Ozdoby na stránce jsou všechny z jarního My life kitu a já si je šetřila právě na týden s Velikonočním pondělím. 

 
Myšlenka na stránku navíc mě napadla cestou do práce, kdy jsem téměř každý den vyfotila nějaký rozkvetlý strom nebo keř. Fotek se mi sešlo dost a já je chtěla v albu mít. Rozhodla jsem se pro samostatnou stránku jen květů. Přidala k nim jen dvě kartičky z jarního My life kitu a pár chipboardů a jedna rozkvetlá stránka je hotová. 




Máte i vy nějakou kytičkovou ve svém albu?

2 komentáře:

  1. Ali, krása! A ty rozkvetlé stromy... škoda, že po jejich rozkvetení, hned začalo být ošklivo a teď už nejsou :-( Já nemám letos ani jednu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dekuji, joo dneska jsem sla do prace a koukala jsem, ze je vsechno na zemi a to v patek byly jeste hezky na vetvich. Tak pristi rok..:-)

      Vymazat

Pin It button on image hover