úterý 28. listopadu 2017

CHALLENGE 11/2017 - hlasování


Podle ALENY jsi nám měla ukázat svoji oblíbenou knížku. No krása převeliká. 
A pro kterou budeš hlasovat ty? 

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do STŘEDEČNÍ půlnoci a ve čtvrtek 30.11. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ANIČKA B.
 DADKA M.

IRENA H.

IVA V.

LUCIE M.

PETRA V.

41 komentářů:

  1. Mám dva favority, ale hlas dám Lucie M.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky dekuji! Tolik napadu! Jsem moc rada, jak jste se s tim hezky popraly! Mate to vsechny super! Svuj hlas davam Anicce B.

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě Iva V.
    Ovšem samé super nápady zpracování, paráda, dámy! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny stránky se mi moc líbí. Hlasuji pro Anicku B. Stránka je super!

    OdpovědětVymazat
  5. Hm...wau! Anička B. alebo Lucie M.? Ale asi Anička B. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moj hlas patri Dadka M.

    OdpovědětVymazat
  7. Môj hlas patrí Dadke M. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě Lucka M., juu malý je rozkošný:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aničky nápad s knihovnou je super,jen nevidím šití,možná jsem slepá 😂 Tak dám hlas pro.Peťu V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi slepá nejsi, opravdu jsem nešila, maximálně fixem...úplně jsem to přehlédla, no nic:-)

      Vymazat
    2. To neva 😉 nápad super...je úžasný,jak podle jednoho zadání vzniknou úplně jiné stránky a úplně jiné nápady.A vidím,že máme podobný vkus na knihy 😂

      Vymazat
  10. Je a ja to zas prošvihla... za mě Iva V.

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad s knihovnou Aničko, ale chybí mi tam šití,takže hlas pro Petru V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci máš pravdu, úplně mi to uniklo, ach jo..:-)

      Vymazat
    2. Nic si z toho nedělej,stránka je i tak moc super

      Vymazat
  12. Môj hlas patrí Dadke M. Držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Hlas davam jednoznacne Dadke M. :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover