pondělí 20. listopadu 2017

EXTRA KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes to bude o extra dobrom Extra kite, ale aj o Page kite a o nekonečných možnostiach a ako ich využiť pri našom tvorení. Samozrejme najviac som sa tešila na papier s pred pripravenými výsekmi
 
Nie ... v podstate musím začať tým, že od kedy vznikla táto kolekcia tak som sa jej nevedela dočkať. Bolo mi divné, že baby ju nenaskladnili do obchodu, ale potom som to celé pochopila. Keď som zistila, že k nej vytvorili aj Extra kit, tak moja radosť nemala hraníc :-)
 
Späť k tomu výsekovému papieru - bola to moja prvá skúsenosť s podlepovaním a rozhodne nie posledná. 
 
Bolo to veľmi jednoduché a rýchle, možno aj preto, lebo trojuholníky nie sú komplikovaný tvar.
 
Pre dosiahnutie lepšieho výsledného efektu som na trojuholníky požila 3D lepiacu pásku.
 
Fotky som použila tri len preto, lebo s dvomi to nevyzeralo dobre :-) Musím vysvetliť, že sa jedná o falošné tetovanie a tieto tetovačky ma bavia.
 
Viem, že máme v tíme lepšie profíčky a na kurze ste si vyskúšali rôzne vychytávky, ale chcela by som sa podeliť o tie moje. 
 
Na prilepenie papierov/fotiek som použila najtenšiu 3 mm obojstrannú lepiacu pásku. Nemusí to byť dokonalé, má to len pridržať papier. Klasické lepidlo mi nevyhovovalo vôbec. Po dokončení som všetky fotky prelepila páskou. Dobrý spôsob ako sa zbaviť washi - ale kľudne akúkoľvek. Ak máte lepšie triky, tak určite napíšte do komentárov. Vopred díky. 
 
Môj druhý layout je inšpirovaný najobľúbenejšou stránkou, ktorú sme dostali v balíčku.
 
Práve ten dizajn vám zaručí skvelý výsledok bez väčšej námahy
 
Samozrejmosťou sú puffy stickers - sú nepostrádateľné a dostanete celý balíček. 
 
Môj tretí layout bol inšpirovaný ozdobami, ktoré pre nás Sisi vytvorila. Skvelo doplnili fotku.
Pri tejto kolekcii mi trochu chýbal kontrast, ale len trochu. A tú trošku som doplnila čiernym papierom, ktorým som podlepila stránku aj fotky. 
 
Pri mojom štvrtom layoute ( áno čítate dobre :-))) som sa prinútila použiť farebný podkladový papier.
 
Layout bol inšpirovaný chladným ránom a opäť nálepkami, ktoré sme dostali v kite... aj keď už neviem v ktorom :-D
 

Veľmi som sa tešila aj na prešívané srdiečka. Super nápad, ktorý si môžeme vytvoriť aj doma, však? ;-) 
 
Po toľkých layoutoch som si potrebovala vytvoriť aj niekoľko pohľadníc
 
Hlavne som však využívala zvyšky papierov.
 
Všetko podlepené farebnou penovkou.
 
A chcem sa poďakovať Sise aj za to, že medzi nálepkami nájdeme skvelé priania na pohľadnice.
 
Novembrové kity sú jednoznačne v mojej osobnej top 3 pre rok 2017.
 
A vytvorila som si aj jeden TN. Ten kontrast som doplnila tým, že som použila čierny TN. 
 
Mám ešte nápad aj na klasický biely TN layout, chcem si ozdobiť aj diár ... jednoducho nápadov mám ešte milión. Jediné čo mi došli sú papiere tak snáď ich baby čoskoro doplnia do obchodu :-) 
 
Verím, že som vás inšpirovala. Už sa neviem dočkať ďalších inšpirácii. Náš DT poctivo tvorí, ale nenechajte sa nami zahanbiť a inšpirujte nás aj vy :-)

2 komentáře:

  1. Vali paraaadne si sa vyblaznila :-)( v dobrom to myslim) tolko projektov a inšpirácie. Super si jednotka :-) ;-*

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover