pondělí 19. března 2018

FREESTYLE - Teambuildingový TN od VALIKY - 2. část

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes by som vám chcela predstaviť 2. časť príbehu nášho teambuildingu. Pokračujeme v mojom spoznávaní novej časti papierového sveta a využívaní všetkých krásností, ktoré pre nás PA tvorí a vyrába. Prvou časť najdete TU. Traveler´s Notebook koupíte TADY, sešitky z dílny Papero amo ZDE.
 
V prvej časti sme skončili pred bránami chrámu :-)  

TIP č.11: Môžete vytvoriť stránku aj bez fotky
 

Pred pár rokmi zavítali do nášho života. Majú veľa farieb a vzorov. Ťažko im odolať a v mojom prípade aj ťažko ich použiť.

 TIP č. 12: Washi + TN = láska 
 
Kostol bol nádherný a zhodou okolností sme nemali ani dobré počasie ani dron po ruke, tak som si krásny pohľad z vtáčej perspektívy požičala.
 
Počasie bolo krásne pred naším výletom, aj po našom výlete, ale nie počas nášho výletu.  

TIP č. 13: Dokumentujme aj negatívne zážitky. Život je z 99 % pozitívny, ale našu pozornosť si zaslúži aj to posledné pesimistické percento.
 
Vyskúšajte veľkú fotku. Je to paráda a vyzerá to skvelo. Využívam aj posledné pásiky papierov. 
 
Sisi dostala skvelý nápad. Vytvorila spoločný účet, kde sme všetky nahrali svoje fotky. Úžasný nápad pretože som bola po dlhej dobe súčasťou príbehu. 
 
TIP č. 14: Nalep tam tú svoju fotku. Jasné, že sa ti nepáči a nevyzeráš dobre. Časom sa ti však začne páčiť a budeš rada :-) 
 
Vždy je to o detailoch. Moje obľúbené fotky. 
 
Pomaly sa blížime k druhému interaktívnemu prvku, ktorý som dala do albumu. 
 
To múzeum bolo úžasné. Jedno z najlepších, ktoré som v poslednej dobe navštívila. Letáčik sa dá rozložiť. 
 
Hviezdičky a Sisi. Moja spolubývajúca, ktorá si vypestovala skvelý zvyk - neustále fotí selfie, a tak má každý pri nej foto po ruke do albumu :-) 
 
TIP č. 15: papierový výsek "ty a ja" sa dá využiť aj s niekým iným ako je tvoj muž / frajer / spolubývajúci ;-) Tie čierne akcenty sú úžasné, asi budem musieť doobjednať.
 
Väčšinou je dvojstránka venovaná jednému príbehu, ale nie je to pravidlo. TN zvládne proste všetko.
 
Jednou z výhod môjho cestovania na naše ďaleké zrazy je to, že moje výlety sú o pár dní dlhšie a o pár zážitkov bohatšie. Zastavili sme sa u Danky. Malá Anička spinkala a my sme sa už nevedeli dočkať kedy ju uvidíme tak sme sa na ňu šli pozrieť do postieľky. 
 
Dúfam, že sa na mňa naša Anička nenahnevá, ale táto fotka musela byť súčasťou príbehu
 
Návšteva aj cheesecake boli skvelé, ale my sme pokračovali s Aničkou ďalej. 
 
Poviem vám tajomstvo. Ja milujem nielen Aničku, ale aj jej rodinu. Nikdy si nenechám ujsť príležitosť stretnúť sa s nimi. 
 
Nevedela som sa dočkať kedy uvidím ich najnovší zvierací prírastok.
 
Ubytovanie bolo kráľovské.
 
Všetko však má svoj koniec. Sushi v regiojete je už klasika.
 
Počas leta všetky baby písali o tvorení počas dovolenky. Ja som však iný typ. Hlavným cieľom môjho experimentu s TN a aj tohto článku bolo povzbudiť vás a presvedčiť vás, že je v poriadku tvoriť po dovolenke. Je OK všetko si vopred naplánovať. Hlavné je, aby sme tie fotky vytlačili a nalepili. Tento album je jeden z mojich najobľúbenejších a ja v TN tvorení pokračujem aj naďalej. Keby vás to náhodou zaujímalo, tak dajte vedieť. Niečo vymyslíme :-) 
 
Krásny zvyšok dňa,
Valika

8 komentářů:

  1. Anička se určitě nezlobí! :) Děkuji. Je to milé. Máš to prostě krásné všechno Vali!

    OdpovědětVymazat
  2. SUPER LUXUS! úplně vzpomínám na vše! :* Valika je nejlepší spolubydlící!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dakujem :-**** sisi je tiez najlepsia spolubyvajuca ♥

      Vymazat
  3. Vali tak to chci zažít, musel to být perfektní babinec:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja sa spolieham na to repete. proste jeden vikend dame a uz sa neviem dockat ♥

      Vymazat
  4. Krásny je tento TN, super 👍 chystam si urobit a na PA su také inšpirácie že dva životy potrebujem 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lubka dakujeme :-*** som rada, ze sa ti TN paci. drzim prsty pri tvoreni. nezabudni sa potom pochvalit :)

      Vymazat

Pin It button on image hover