úterý 20. března 2018

MY LIFE KIT projekty - IVA

Už jsi stihla něco nalepit z nového My life kitu a Extra kitu, který ho dokonale doplňuje? Je nádherný. Hned jak jsem měla možnost ho vidět, tak jsem se rozplývala nad těma kytičkama, ptáčkama a výřezama. Těšila jsme se, až ho budu moct použít. Minule ti Alča ukázala TADY, že se nemusí čekat na první březnový týden, ale dá se s ním lepit i únor. Já se přiznám, že většinou sadu používám aktuálně a snažím se ho spotřebovat do posledního výřezu. Dneska ti ukážu náš 10. týden.
 
Ta barevná kombinace celé sady je skvělá. Na titulku jsme si vybrala žlutou-šedou kartičku a doplnila o výseky, abecedu a epoxy samolepku.
 
Textová kartička mi přišla taková prázdná, tak jsme ji dozdobila ještě kytičkami a natisknutým věnečkem ze svatebních razítek.
 
Na další dvě kartičky jsem použila výseky kytiček, frázi, abecedu a washi pásku z únorové Extra kitu.
 

Na protější stránce jsem použila ke zdobení opět kytičky, výseky, ptáčky, washi a abeceda je z My life kitu březen/duben 2017.




Moc se těším na tvoji stránku z této povedené kolekce a další várku inspirace na naší facebookové stránce.
 
Tvoření zdar 💋

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Veru,moc děkuji, ale a takovým krásným materialem to jde samo 😊

      Vymazat
    2. jj, materiál je to opravdu krásný. Já neodolala My life kitu.

      Vymazat
  2. Opět Ivi krása, kit je opravdu podažený, už se nemůžu dočkat,až si nějakou tu stránku scrapnu:-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover