čtvrtek 7. června 2018

MY LIFE KIT projekty - IVA

Přeji krásný, skoro letní den. Dneska bych ti opět chtěla ukázat, jak jsem si prohrála s aktuálním My life kitem. Venku je nádherné počasí a to vybízí k různým procházkám, výletům, řádění na zahradě atd. A díky tomu mám sice více fotek, ale nabrala jsem lehce skluz, takže ti dneska ukážu dvoustranu z 18. týdne.


Jelikož jsem měla většinu fotek spíše do zelena, vybrala jsem si kartičky v odstínu jemně béžovo-zelené? (nevím, jak to přesně pojmenovat)


Titulní kartičku jsem si vybrala právě tu károvanou a na ni nalepila menší bílou, na kterou jsem narazítkovala v podobném odstínu větvičky z minulého Card kitu, který už ale bohužel není skladem. Kartičku jsem podlepila černým papírem, protože mi jinak celkem zanikla. Týden jsem označila abecedou z Extra kitu, ale tu jsem taky podlepila černým papírem. Na štítek jsem napsala datumy a doplnila úžasnými epoxy.


K fotce a journalingu na této kartičce jsem přidala papírové výseky, ale zdálo se mi to málo, tak jsem si z černé, šedé a béžovo-zelené nařezala trojuhelníčky a nalepila je na kartičku.


Tentokrát jsem toho měla asi celkem dost na srdci, tak bylo hodně psaní a mně už nezbývalo moc místa na zdobení, tak jsem použila jen abecedu a frázovou samolepku.


Tyhle vlaječky se mi moc líbily a hned jsem věděla, že si je musím “pověsit” na provázek a nalepit na kartičku.


Tady jsem si zase stránku ozdobila trojúhelníčky a na vlaječky nalepila chipboardový stromeček. Těch je v kitu opravdu hoodně.


Štítek nemůže chybět a abeceda je ze staršího kitu, protože z té originální jsem už některá písmenka úplně vybrala a tady už jsem ji nemohla použít. Asi si ji budu muset doobjednat, ale super by byla ještě v jiných barvách :-D .


A zase ty stromečky.


A do třetice opět trojúhelníky.

Musím uznat, že tento kit se opravdu povedl a dokonale se hodí k fotkách z přírody. Líbí se ti taky? Doufám, že ano a budu se moc těšit na další válku inspirace v naši facebookové galerii.

Tvoření zdar ❤️

1 komentář:

  1. Ivi, mas to krasne, uvodka je dokonala! Moc se mi libi, ze jste se tehle "nezajimavych" barev nezalekly a vytvorily z nich krasu i vy, devcata mulujici vetsi pestrost a barevnost 😉❤👍👍👍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover