pondělí 23. července 2018

MY LIFE KIT projekty - JANA B.

Ovšem tento My life kit, to je tedy echt barevné léto! A překvapivě úplně nejvíc se mi líbí ty ultrabarevné růžovo modré kartičky. Úplně mi připomínají dílka z Pinterestu použitím pěny na holení a barviček.


A já tu dnes pro vás mám jednu přeslazenou žůžovou PL stránku (syn mi to snad odpustí). Když kit přišel, nevěděla jsem, kudy do toho a jak to na stránku poskládat. Pak jsem ale viděla Sis videa na Insta stories (díky za ně, @silvie_art_paper) a její úplně boží rozkouskování kitu podle barviček. No jasně! Když pojedu po barvách, tak se to dá krásně sladit! Tím neříkám, že by to nešlo i jinak. Vsadím se, že Alča přijde s nádherně barevnou stránkou, přesně ve svém stylu. Já se držím při zemi, takže dneska to bude jedna monochromatická.


Nedávno jsme se o tom bavily se švagrovou. Tak to prozradím i vám. Jsem už asi trochu "PL nemocná", ale prostě opravdu málokdy použiju fotku, která se mi nehodí do krámu. V tomto týdnu jsem například měla boží fotku miminka při koupání ... v oranžové vaničce (zasvěcení pochopí)! Nevyvolala jsem si ji černobílou, to už dělám málokdy, ale uznejte, KAM ji na takovéto stránce napasovat? Řešením by mohla být odklápěcí kapsička nebo někam zasunout, ale já ji prostě nepoužila. Její místo bude buď v diáři (kam lepím zbytkové fotky) nebo v baby deníčku. 

Tuhle malou abecedu jsem objevila v jednom z dávných kitů, už to ani nemohu v eshopu dohledat.
 

Tak tohle znáte asi všechny. Jak se vzdát tolika fotek? Někdy to prostě nejde. A to si myslím, že jsem na sebe docela přísná. Takže koláž to jistí, rozstřihnutá do dvou kapsiček a opatřená Sis ručně psaným dřevěným nápisem.
 

Vyřezávání rámečků mě baví. Ještě tam pár takových kartiček je. 


Na doplnění stránky jsem použila PA bílé kartičky (jsou ze stejného papíru jako všechny PA kartičky, takže ta bílá je stejná; ono totiž není bílá jako bílá). Jedna kartička je dozdobená růžovým washi proužkem.

Jsem moc zvědává, jak s kitem naložíte vy a doufám, že nám něco ukážete ve skupině, ať se mohu inspirovat a víc se barevně odvázat.

10 komentářů:

  1. To je bombonek! �� Anicka krasne roste! ❤️ A Albi jiste jednou ruzovou kousne. Tak si tak rikam, jak by ta stranka vypadala jinak, kdyby jsi mela deti hnedovlase..�� ale je uzasna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim mu to oplatit na nejake dinosauri :) nebo autove :). Hihi, hnedovlase asi jednou budou ... dekuji, Alco 😘

      Vymazat
  2. parádní růžofka!! Moc se mi líbí ten centrální motiv s koláží a chip. nápisem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, já to udělala úplně stejně :-D Jakmile mi kit přišel, seřadila jsem si ho podle barviček a plánuji i tak použít :-) Jinak stránka krásná, něžná. A já teda když mám fotku která se mi opravdu hodně líbí a nehodí se barevně, tak jí dám do čb, ještě se jí neumím vzdát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, jedeme na stejne vlne, super!! Ja prave cb nestihala a vlastne v posledni dobe ji moc nedelam, prijde mi to pak skoda. A ten vyber fotek, to je porad boj a odrikani, vid :)

      Vymazat

Pin It button on image hover