sobota 27. října 2018

CARDMAKING DAY - vnútorné vzory podle VALIKY

Vnútorné vzory
Ahojte, po dlhom čase som tu opäť s ďalšou technikou, ktorú môžete využiť na svojich pohľadniciach. Jednoduchá ako vždy, tento krát však trošku náročnejšia na čas. Výsledok však určite stojí za vyskúšanie. 
 
Princíp je jednoduchý, pretože vychádza z maskovania čo je jedna z najzákladnejších a najlepších techník. Opečiatkujte si obrázky na biely papier vyššej gramáže a aj na maskovací papier - ja využívam post-it papiere s XL lepiacou plochou.
 
Nebudeme však vystrihovať obrys ako pri klasickom maskovaní, ale vnútro.
Chceme totiž vytvoriť na klasickom hrnčeku vzor. Hodia sa všetky malé pečiatky, ktoré inak neviete využiť :) 
 
Najprv som využila farebné pečiatkové podušky a vytvorila farebný vzor.
 
Samozrejme som ich použila aj na pohľadnici.
Opäť netradičný spôsob ako vyznať lásku.
Stačí však aj čierna pečiatka a môžete si ich vyfarbiť ako sa vám zachce a s tým čo máte po ruke.
Zvolila som ceruzky, ktoré som si kúpila a je nutné ich vyskúšať a preskúmať. Aj keď najradšej by som použila akvarelové farby či fixky. To je jednoducho vždy jasná voľba pre mňa.
 
Keďže chcem, aby moje fotky boli jasné a vybielené, tak nevidno jemný vzor na pozadí. Musíte mi proste veriť, že tam je :) 
 
Toto je základ, ale všetko sa dá skomplikovať. Ideálny spôsob ako dodať vzor oblečeniu.
 
Neukazujem celý postup, lebo by to bolo trošku nudné, ale vy ste šikovnice šikovné a určite to pochopíte. Postupne striháte jednotlivé kúsky oblečenia. Časť odkryjete na opečiatkovanie, časť prelepíte, aby ste papier či vzor ochránili. 
 
Výsledok stojí za to.
 
Detaily som ozdobila mojím obľúbeným glitrovým perom - Sakura Stardust Clear Gelly Roll Pen. Momentálne vypredaný, ale Anička vie vždy dokúpiť.
 
A ešte jedna, ktorej som spravila vzor dvojfarebný. Ideálne na dlhé jesenné večery.
 
Scénu som dozdobila holografickými hviezdičkami.
 
Tak čo presvedčila som vás? Vyskúšate? Budem rada, ak ste dvakrát po sebe odpovedali áno :) Prajem krásny zvyšok dňa.

10 komentářů:

  1. Valika, vyborny napad, urcite vyskusam, najviac sa mi pacia tie vzory na kimone, velmi efektne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne a aká piplačka také malé vzory na priania, obdivujem to 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubka dakujem ti. tak vies, ako stale hovorim - ten nas clean and simple styl je o takychto mini vychytavkach :)

      Vymazat
  3. Uaaa, na maskování jsem lenoch. :) Krásná inspirace, Vali!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale adelka , ty rozhodne lenoch nie si :-**** dakujem ti za komentar. velmi si to vazim ♥

      Vymazat
  4. Super návod,určitě vyzkouším.PS:promiň mi ten vlak.Byla jsem ráda,že vidím známou tvář :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mila lucinka tesim sa , ze vyskusas. to budes urcite parada a krasa velika. PS: lucinka dufam, ze sa nenahnevas, ale ja neviem o com pises. takze vsetko je urcite v poriadku. ja sa na teba rozhodne nehnevam :-)))) ♥♥♥

      Vymazat
  5. Vali, ty vždy přídeš s nejakou skvelou vychytávkou, ktora vyzera tak zložito, kým nam ju ty nevysvětlíš ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinka zlaticko :-***** ak je to takto, tak to ma zmysel ♥ tesim sa, ze sa ti to paci. v tvojom podani to bude nieco uzasne ♥♥

      Vymazat

Pin It button on image hover