pondělí 29. října 2018

CHALLENGE 9/2018 - hlasování


Počasí přeje tvoření! A tak se nám sešla pěkná řádka krásných projektů v naší měsíční soutěži o tu NEJ STRÁNKU. Ale určitě to bylo taky super zadáním od Adély. No a který se líbí tobě? 

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do ÚTERNÍ půlnoci a ve středu 31. 10. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY


ANDREA S.

 HANA K.

HANA P.

IRENA H.

KATKA P.

LUCIE M.

LUCIE Č.

PETRA H.

PETRA P.

PETRA PĚT.

SOŇA V.

VERONIKA SEM.

VERONIKA S.

25 komentářů:

  1. stránek se mi líbilo více, ale nakonec dám hlas Lucie M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento mesiac velmi vela krasnych stranok. Bolo tazke vybrat si len jednu. Pacila sa mi aj husenica, aj jednoducha stranka s krasnou velkou fotkou Petry Pet., ale nakoniec to u mna vyhrala Petra P.

    OdpovědětVymazat
  3. Zase je moc tezke vybrat jednu stranku, tentokrat to.u me vyhrala Petra Pet.

    OdpovědětVymazat
  4. Já hlasuju pro Katku P. Ale krásné jsou všechny layouty, každý jiný, každý originál ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlas pro Petra Pět. - nádherná stránka a moc pěkná práce s velkou fotkou <3

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasuji pro Lucii Č. Super housenka (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné stránky se povedly. Moc mne zaujala stránka Hany K.,které dávám hlas 👍😉

    OdpovědětVymazat
  8. To se nedá vybrat jedna stránka, všechny jsou krásné a favoritek na tu nej mám asi 5 :D
    Ale když to musí být...tak dávám svůj hlas PETŘE PĚT., ta mě "bouchla do očí" jako první:)

    OdpovědětVymazat
  9. Dávám hlas krásné housence od Lucky Č.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se mi líbí housenka, takže Lucka Č. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se moc líbí stránka Lucie M. Musela to být neskutečná piplačka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Holky! Bozi! Fakt jste se s tim hezky popasovaly! Za me Petra Pět.

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny stránky jsou moc krásné a svůj hlas dávám Lucie M.

    OdpovědětVymazat
  14. Petra Pět. a její velká slečna

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik krásných projektů ❤️. Díky mé averzi k housenkám (omlouvám se, ale jich a můr se štítím) mám o jednoho favorita méně. Moc se mi líbí stránky Soničky a Veroniky S a trojice Peter. HLASUJI tedy pro PETRU H, za krásu a za radost, která ze stránky vyzařuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne stránky a krásne fotky po dlhšom zvazovani dávam svoj hlas Petra Pet.

    OdpovědětVymazat
  17. Jee, já hlasování prošvihla... 🙈 I když možná dobře, vůbec bych nevěděla, tolik nádhery! Jste tak šikovný, scrapholky naše! ❤

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover