úterý 23. října 2018

MY LIFE KIT projekty - JANA B.


To si tak plánujete, fotíte dýně, procházky listím, které hraje všemi barvami, a těšíte se, jak si ten podzimní My life kit pořádně užijete. A pak stačí kašlíček a rýmička, fotky nestihnete a je všechno jinak. Musela jsem tedy vzít za vděk ještě ne tolik podzimním týdnem v polovině září. Následuje hned za předchozím příspěvkem (tu), čímž jsem porušila takové svoje pravidlo, že týdny jdoucí za sebou nedělám ze stejného materiálu, aby se to celé hezky odlišilo. No jo, ale nebylo kde brát a Papero amo se neptá. Aspoň to bude opět óda na univerzálnost kitu, protože univerzální, to on je!


Tentokrát jsem uplatnila úžasný design světlého dřeva a použila hned tři kartičky, na kterých je. Pak už stačilo jen zbytek proužkované kartičky z minula, jedna journalingová a jedna s věnečkem. Vyříznutí bylo jasné a chtěla tomu náhoda - měla jsem vyvolanou fotku, která tam krásně pasovala. Já vlastně většinou do poslední chvíle nevím, s jakým materiálem tu kterou stránku udělám. Při vyvolávání fotek je pro mě stěžejní rozvržení kapsy, zbytek se vždycky nějak poddá.


Dřevěná abeceda to celé parádně doladila a pluska nemohla chybět.


Když už jsme u těch plusek. Parádní to prvek! Řekla jsem si, že bych ta razítka konečně mohla využít a vytvořila si maličký layout v našem Traveler´s Notebooku. Bohužel můj inkoustový arsenál neoplývá barvami kitu, našla jsem jen šedomodrou, tak jsem si pomohla barevnými samolepkami z Extra kitu. No a v abecedě došla malá R a N, klasika.


Tak a teď, ať už ty nemoce přejdou, potřebuji si nutně scrapnout ty dýně a listí. Celý kit na to padne, to je jasné! 

PS: Na blogu je z tohoto kitu tolik krásné inspirace. Mrkněte na tu spoustu stránek od naší nejproduktivnější Ivči, TADY a TU a ještě TADY! Do My life kitu si tentokrát střihla i Janča S. ZDE a její PA layout najdete TADY.  A aby toho nebylo málo, tak něžné kitové stránky najdete TU od Adély. Jsem si jistá, že krásné projekty nám bude ukazovat i Alča, až se nadobro usadí v nové pracovně (že budeme chtít tour, že jo?!).

6 komentářů:

  1. Krása. Ty to máš tak krásne vymakane. Dokonale aj v tom najmenšom detaile ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Jani opět se kochám nejvíc, tento kit mám zatím nerozbaleny na stole... taky u nás řádila rymecka a kaslik, ale s tvoji inspiraci se do toho vrhnu takyyy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten podzim, sice krasa velika, ale ty prvni nemoce, furt to oblekani .. vrrr. Dekuji, Ani, vrhni se na to!

      Vymazat
  3. Taková nádhera a jemnost! ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover