pondělí 8. října 2018

PRODUKT PA - školní razítka - VALIKA

Prajem všetkým krásny deň, v dnešnom článku sa vás budem snažiť presvedčiť o univerzálnosti výnimočných pečiatok z dielne PA. Mohlo by sa zdať, že sú určené len pre prváčikov resp. pre školou povinné deťúrence, ale nie je to tak. Dajú sa využiť celoročne.
 
Samozrejme mojím osobným favoritom zo všetkých razítok je ceruzka. Krásne vymyslené, aby sme ceruzky mohli ľahko a rýchlo vyfarbiť rôznymi farbami. Prinútila som sa urobiť len jednu, ale možnosti sú v prípade týchto rozkošných ceruziek nekonečné.
 
Veľmi nenápadné je razítko jabĺčka, opäť dvojkrokové. Ideálne pre mužské pohľadnice. Len jeden si vždy získa naše srdce, len jedno jabĺčko je to najkrajšie a najčervenšie.
 
Nebudem klamať - pomýlila som si fľaštičky s embossingovým práškom a použila som tzv. puffy namiesto klasického bieleho. Bola som však v časovej tiesni a nechala som to tak. Nadpis je čitateľný a pohľadnici to dodalo aspoň trošku štruktúry. 
 
Ideálne aj pre nečakané vyznanie či povzbudenie. Všetci (alebo takmer všetci) sa dnes snažíme byť výnimoční či výnimočné a vytŕčať aspoň trošku zo šedivého davu. Takýmto spôsobom môžeme dať vedieť blízkej osobe, že sme si výnimočnosť všimli a oceňujeme ju :) 
 
Žiarovka - druhý najobľúbenejší motív. Možno je to aj remíza s ceruzkou :) Počas výpredaja som si kúpila mini razítka od Lawn Fawn turn me on a zapasovalo to dokonalo. Ideálna Valentínska mužská pohľadnica. 
 
Rovnako ideálne pasuje aj na narodeninové blahoželanie. Farby sa dajú vždy prispôsobiť. 
 
Žiarovečku však budete potrebovať aj pri Vianociach resp. pri novoročných PF-kách
 
Tu som sa už nekrotila a každú jednu vylepšila tekutými flitrami v podobe Winkof Stella ako aj Glossy accent
Prikladám viacero fotiek, dosť ťažko sa to fotí.
 



Áno chcela som vás presvedčiť o univerzálnosti tejto sady mimo školského prostredia, ale neodolala som. Jednu školskú oslavujúcu koniec štúdia som vyrobila. Nedalo sa inak :) 
 
"Vyfarbovanie" teda farebné opečiatkovanie vnútorných tvarov je veľmi jednoduché, možné len pomocou akrylového bloku. Snáď nemusím pripomínať, že v ponuke sú aj vyrezávacie šablóny. Úžasný úspech PA za skvelú cenu. Aj vy ste nadšené tak ako ja? Verím, že som vás inšpirovala a prajem vám krásny zvyšok dňa 
Valika

18 komentářů:

  1. to je fakt skvělý nápad, obdivuji tvou fantazii. Jedna technická- efekt šití je pomocí vyřezávací šablony?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Peťka, si veľmi milá. Áno sú to vyrezávanie šablóny. Najviac využívaná pomôcka 😃

      Vymazat
  2. Paráda, vždycky to pojmeš tak originálně! <3

    OdpovědětVymazat
  3. :) :) :) YOU definitely turn ME on! ;) Pusu, si výnimočná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádherná paráda 😍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajka ďakujem. Som rada, že sa ti páčia ❤️❤️❤️

      Vymazat
  5. No tak já se picnu, prostě perfektní!!! Ty to skrátka umíš

    OdpovědětVymazat
  6. Taková nenápadná tiskátka a tolik parády s nimi? Veliké překvapení jsi pro nás připravila👍moc pěkné 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenka perfektne si to vystihla. Nenápadne ale ten potenciál je obrovský 😀 som rada ze sa ti páči moja inšpirácia ❤️❤️❤️

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Pajinka, ty zlatíčko 😘😘😘 Ďakujem ❤️❤️❤️

      Vymazat
  8. Milujem Valikine přáníčka a tieto sú fakt super 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si skvela, ďakujem. Veľmi si cením taky krásny komentár 😘😘😘

      Vymazat

Pin It button on image hover