čtvrtek 29. listopadu 2018

PAGE KIT projekty - JANA V.

Listopadový Page kit prolomil scrapbookové tabu – vnesl odvážnou fialovou a to mírou vrchovatou. Vždycky jsem si myslela, že tohle nemůžu dát (zvlášť vzhledem k mužskému obsazení rodiny), ale nakonec, přátelé, jsem vybrala tolik fotek (s borůvkama apod.), které by vydaly na dobrých 10 stránek, že jsem sama nevěřila. No, budu ji muset vzít na milost. A s Pinkfresh studio papírama to šlo tak dobře! Stalo se mi fakt asi poprvé, kdy se mi líbila každá jedna strana papíru, do posledního, a musela jsem dlouze otáčet a špekulovat.
První stránka
Chtěla jsem použít deštníčky. Sice jsem se lekla, že jsou všechny fialové, ale nakonec si to vše sedlo. Měla jsem totiž fotku z konce jara, takže jsem na stránce potřebovala nafingovat spíš než podzimní deštík letní bouřku. A k tomu se ombré papír hodil náramně! A současně přinesl na stránku i onu fialovou. 
 
Pro jistotu jsem na stránku dala deštníky všechny, protože kdy bude zas taková příležitost jej použít, že? (A to ani nezmiňuji, jak bídné je to letos s deštěm :-( ) Většinu fotek jsem hodila do černobíla a ponechala jedinou, kde nesvítil oranžový panelák. Zůstala jen tyrkysová na synově triku, ale s tím už se dalo něco vymyslet. 
 
Přidala jsem proto pár extra drobností, abych tuto tyrkysovou tu a tam připomněla. Bílá abeceda je z červencového extra kitu (je boží!). Pod fotky jsem přeložila natržené vellum, abych barevný podklad trochu odstínila.
 
V horním roku jsem pokračovala v „dešťové“ tématice – šablonkou jsem si vyřízla mráček, s pomocí razítek jsem natiskla kapičky a doplnila o Pinkfresh studio butonek. Nad ombré čtvrtku jsem zasunula ještě pásek „duh“ z krásné šedé čtvrtky.
 
Druhá stránka
 
Nešlo přehlížet ty překrásné motivy na papírech, které přímo volaly po vystřižení :-)
 
Romantickým květům jsem ale chtěla dodat trochu moderny, která ladila s tématikou moderních muzeí – sáhla jsem po „picassovské“ modrobílé čtvrtce a jednoduchým pěnovým písmenům ze starší zásoby. Zbytek nadpisu je doplněn o jemňounce růžovou abecedu. Poslední dobou mě hodně baví dávat na klučičí stránky neklučičí barvy – tohle je ale asi můj strop :-D  
 
Třetí stránka
 
Na poslední stránku jsem hledala více podzimní fotky, abych mohla použít z ozdob lístečky; zejména ty vellumové mi přišly velmi originální. Z jedné čtvrtky jsem vyřízla podzimněji laděné akvararelové skrvny/větývky. Podklad jsem musela zvolit nebílý, aby z většiny bílá čtvrtka nezanikla a sáhla jsem po kraft. Nevím, jestli to byla dobrá volba, nejsem se stránkou úplně spokojená :-/ 
 
Vellumové lístečky jsem si nejdřív přelepila na bílý papír a obstřihla. Vyniknout jsem je nechala na visačce (vystřižené z dalšího papíru; kroužky jsou dělané pomocí raznice) a prošila na stroji. Doplnila jsem ji o štítek z říjnového kitu. V horní části jsem další vellumové lístky doplnila o štítek ze sady výseků od PF studio. Oranžová puffy abeceda je od téže značky.
 
Suma sumárum, fialová pro mě byla velice zajímavá a zábavná výzva. Jak jste se s ní popraly vy? Jak s kitem kouzlily holky si připomeňte tady a tu.

7 komentářů:

  1. Nádherné stránky Jani! Z těch kaluží jsem si sedla na zadek, krása :-) :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Janicko, to je takova krása! Taky mě hned zaujal layout s deštníky ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, skvělé stránky. Musím se přiznat, že fialovou zatím nedávám, ale ta kombinace s čb fotkami je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  4. Opakuju se, ale ty kaluže! Ten papir k tomu sedí dokonale, no a tričko a abeceda dohromady....máš to krásně vymyšlené

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné,promyšlené stránky a moje oblíbená fialová barvičkaaaa. Nádheraaaaa������

    OdpovědětVymazat
  6. Díky vám mám teď fialovou ještě raději :-) Díky moc všem za milá slova!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover