pátek 14. prosince 2018

CARD KIT projekty - VALIKA

Ahojte, opäť som tu s novým card kitom, ktorý je opäť bombastický. Hravý, veselý a farebný.
Začnem pečiatkami, milujem balóny. 
 
Vyfarbila som ich s Distress Inks, lebo som ich mala najbližšie po ruke. Pokryla som ich dvojitou dávkou tekutých trblietok - Wink of stella Clear. 
 
Avšak tie nadpisy sa dajú použiť aj ako šnúrky na balóny.
 
Tentokrát som použila Clear Color Real Brush Markers vo fluorescentných odtieňoch, ktoré som pokryla nielen Stellou, ale aj hrubou vrstvou glossy accents a nechala to preschnúť cez noc.
 
Postupne sa dostávame ku krásnym výsekom. Lucinka to proste umí.
 
Balóniky musia mať šnúrky, a tak som im prilepila tenké nitky lepiacou páskou na zadnú stranu a podlepila 3D páskou.
 
Neodolala som a kúpila som si 1 papier. Chcela som si kúpiť oveľa viac krásnych nálepiek, ale uskromnila som sa. Ideálny na vystrihovanie rôznych maličkostí a dodatkov na pohľadnice.
 
Papierový pompom som vymenila za ozajstný. 
 
Najväčšie šialenstvo som si nechala na záver. Aj keď v skutočnosti tam nič také šialené nie je, ale predsa len je to viac ozdobené než zvyčajne :)
 
Pri tvorbe som mala konkrétnu predstavu malej rozkošnej Micky, ktorá miluje ligotavé veci a jednorožcov. Pohľadnica ju pár mesiacov počká a potom jej ju pošlem na narodeniny. Snáď sa poteší, deti sú brutal úprimné a ona je úprimná aj za 3 deti, čo je super :-)) 
 
Aj keď som v totálnej Vianočnej nálade, tak táto milá farebná prestávka mi padla vhod. Ešte si to pýta nejaký shaker card alebo niečo podobné. Uvidíme. O mesiac sa vidíme pri druhej dávke inšpirácie. Krásne tvorenie prajem
 
Valika
PS: a nezabudnite, že tento kit perfektne ladí s novými tortovými pečiatkami

4 komentáře:

  1. Paráada Vali! Hlavně mačka a bambulky :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Vali, sú super 😍😍😍 Bambulky úplně žeriem. Ku Crate Paper ako stvorené. Hltám výsledky tvojho veselého hrania ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka zlatusik diky 😘 ja tie bambulky zeriem tiež. Mam niekoľko farieb a nevedela som kde a ako to použiť. Ale nasla som spôsob 😋

      Vymazat

Pin It button on image hover